נתניהו לגנץ: "הרם את האמברקס, עדיין לא מאוחר מידי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו לגנץ: "הרם את האמברקס, עדיין לא מאוחר מידי"

    ראש הממשלה נתניהו קרא בהצהרה מיוחדת לשר הביטחון גנץ להתעשת ולעצור את הליך פיזור הכנסת, "העם רוצה אחדות ולא קלפיות, חיסונים ולא תשדירי בחירות". גנץ בתגובה: "תמה עת התרגילים. נגמר מסע ההסתרות והשקרים – הגיע מבחן המעשים"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו העביר הצהרה הערב (רביעי) מאולם ירושלים בכנסת, לאחר העברת הצעת חוק פיזור הכנסת בקריאה טרומית, נתניהו פתח בסקירה על המאבק במגיפה והסיכוי לחיסונים כבר בקרוב והבהיר כי "אנחנו נמצאים בימים דרמטיים למדינה שלנו".

    נתניהו הוסיף, "המלחמה העולמית בקורונה ממשיכה במלוא עוזה. יחד עם שר הבריאות ומשרדו אני עוסק בכך יום יום שעה שעה מבלי להגזים".

    ראש הממשלה פנה לשותפו לממשלה השר גנץ ואמר, "עם ישראל רוצה אחדות ולא קלפיות, רוצה חיסונים ולא תשדירי בחירות". נתניהו פנה לגץ ישירות ואמר, "בני גנץ צריך להרים את האמברקס. עוד לא מאוחר מדי".

    ראש הממשלה הזכיר את ממשלתו שהחזיקה 5 שנות כהונה ואמר, "אם כחול לבן תעצור את הליך פיזור הכנסת ולא יהיו בחירות אפשר להמשיך. אך אם כחול לבן תמשיך לקיים ממשלה ממשלה בתוך ממשלה לא יהיה אפשר להמשיך. הם מדברים על אחדות ולא מפסיקים לתקוף את הממשלה. חותמים על הסכמים ומפירים אותם מהיום הראשון, כמו ההסכם על המינויים".

    נתניהו הוסיף ותקף את גנץ שלדבריו, "גנץ נגר אחרי לפיד ובנט, להם אין בעייה כי להם אין אחריות".

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ הגיב לראש הממשלה ואמר: "נתניהו, תמה עת התרגילים. נגמר מסע ההסתרות והשקרים- הגיע מבחן המעשים. דווקא בגלל האתגרים הגדולים שלפתחנו, הפיגוע הכלכלי שאתה עושה באזרחי ישראל בזמן שמגיפה כלכלית, רפואית וחברתית משתוללת, מראה שאיבדת את זה".

    עוד הוסיף גנץ, "כולנו יודעים את האמת, גם אתה – אם לא היה משפט – היה תקציב. אם לא היה משפט הייתה ממשלה מתפקדת. אם לא היה משפט- הייתה אחדות. האחריות עליך ורק עליך".

    בימינה הגיבו למתקפה של נתניהו ומסרו: "שוב הליכוד עוסק בפוליטיקה, הפצת שנאה בעם ובאינטרסים אישיים על חשבון אזרחי ישראל. רק ימינה בראשות נפתלי בנט תשתלט על הקורונה, תשקם את הכלכלה ותאחד את העם".



    1 תגובות

    מיין תגובות