הקול השפוי: "סגר לא מועיל להדברת מגיפות; החרדים התנהגו נכון"

    אבי יעקב No Comments on הקול השפוי: "סגר לא מועיל להדברת מגיפות; החרדים התנהגו נכון"

    הרופא המוביל את "מודל ההיגיון הבריא" מצהיר: החרדים התנהגו נכון ונוצרה בקבוצה הזו חסינות עדר. הם צודקים כשמחזירים את החיים לסדרם • האזינו

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הד"ר אמיר שחר, מנהל היחידה לרפואה דחופה במרכז הרפואי "לניאדו" בנתניה, מאשים בראיון ל"קול חי", כי משרד הבריאות מנותק במאה אחוז מהמציאות. הד"ר שחר, החבר בקבוצת "מודל ההיגיון הבריא" קרא להחזיר את הציבור לשיגרה, לצד שמירה על קבוצות הסיכון.

    בראיון שהעניק לבצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי", אמר הד"ר שחר, כי מדיניות משרד הבריאות, לאחר שחלה ירידה במספר החולים המאומתים, היה להמציא מדד שקוראים לו R ועל בסיסו פועלים. "זה לא נכון לעבוד בצורה הזו. סגר לא הועיל להדברת שום מגיפה בשום מקום בעולם"

    בהתייחסו לתחלואה בציבור החרדי, אמר הד"ר אמיר שחר: "אני מאד מעריך את העיקרון של הלימודים בחברה החרדית. הלוואי והחברה החילונית היתה מקדשת כך את הלימודים. גרמנו נזק לדור שלם שביזבזו להם את השנה הזו לשוא. החרדים התנהגו נכון ונוצרה בקבוצה הזו חסינות עדר. הם צודקים כשמחזירים את החיים לסדרם. כך צריך לעשות בכל המדינה ולשמור על בעלי הרקע הרפואי. פרופ' גמזו עצמו אמר שיש באוכלוסיה פי 5 או פי עשר שנדבקו עד כה. זה מיליוני בני אדם. אנחנו מתקרבים לרגע שלנגיף לא יהיה במי להידבק"

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות