סגן השר יואב בן צור: "יש כוחות בכחול לבן ששולטים בגנץ"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר יואב בן צור: "יש כוחות בכחול לבן ששולטים בגנץ"

    סגן השר יואב בן צור בשיחה עם קול חי, על המחויבות של השר דרעי לקיום הרוטציה: "ההסכם הקואליציוני היה צריך להיות מיושם במלואו. כשהוא מתחיל לקרטע, בחוק הגיוס ובדברים אחרים אז הבנו שהעסק לא יכול להימשך"

    השר יואב בן צור צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הפנים, יואב בן צור (ש"ס) במשדר טרום הבחירות המיוחד של קול חי בכנסת עם איתי גדסי ואבי רבינא: "השר דרעי זיהה לפני כמה שבועות לאן זה הולך. הוא מבין שיש שם כוחות גדולי ששולטים בגנץ וזה לא תמיד החלטות שלו". בן צור הסביר כי גם אם ההצבעה תעבור היום בכנסת "אנחנו לא בדיוק הולכים מחר לבחירות", משום שיש עוד מספר תחנות יציאה בדרך.

    לגבי ה'ערבות' שנתן השר דרעי לגנץ לקיום הסכם הרוטציה, אמר ח"כ בן צור: "ההסכם הקואליציוני היה צריך להיות מיושם במלואו. כשהוא מתחיל לקרטע, בחוק הגיוס ובדברים אחרים אז הבנו שהעסק לא יכול להימשך. אי אפשר להתנהג כאופוזיציה מתוך הממשלה. זה התחיל משם והמשיך והידרדר".

    לדברי בן צור סיעת ש"ס מוכנה לבחירות בכל עת "אנחנו לא מתרגשים מבחירות. לא משנה לנו התאריכים והזמנים". עם זאת, הוסיף "ברור שעדיף שהממשלה תמלא את ימיה".

    "יקח זמן עד שיהיה הבחירות בפועל", מעריך בן צור.

    בן צור טען כי "היחיד שבאמת ישב בקבינט ועצר בגופו דברים ויזם המון דברים למען הציבור החרדי זה השר דרעי".

    גדסי: האם יהיו שינויים ברשימת ש"ס? "מועצת חכמי התורה תתכנס ותקבל החלטות. מה שמועצת החכמים תחליט זה מה שיקרה. אנחנו סיעה מאוחדת".



    0 תגובות