ד"ר שלוסברג: "יש אחוז מסוים של חיסון עדר בציבור החרדי"

    ישראל רובין No Comments on ד"ר שלוסברג: "יש אחוז מסוים של חיסון עדר בציבור החרדי"

    מנהל המחלקה לאוכלוסיות מיוחדות במשרד הבריאות, ד"ר ציון שלוסברג בשיחה עם קול חי: "בחורי הישיבות הם חלק ממש מינורי בתחלואה כרגע" | עוד אמר: "אנחנו מבינים שיש פה איזשהו אחוז מסוים של חיסון עדר בציבור החרדי"

    Ultra Orthodox Jewish worshippers in Miron, Northern Israel, as praying indoors is restricted during a nationwide lockdown, on October 15, 2020. Photo by David Cohen/FLASH90 *** Local Caption *** ??????? ?????? ????? ????? ??????
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנהל המחלקה לאוכלוסיות מיוחדות במשרד הבריאות, ד"ר ציון שלוסברג אומר כי "כרגע יש עלייה. בכל המגזרים, וגם במגזר החרדי. היא מתרכזת בעיקר בגילאי 17-24. הקבוצות גיל המבוגרות יותר מתחילות להצטרף אחר כך.

    בשיחה עם בצלאל קאהן במהדרות הבוקר כאן בקול חי, מוסיף ד"ר: "אנחנו במצב טוב אחרי הסגר השני, אבל צריכים לשמר את כל מה שהשגנו עד עכשיו בעמל רב".

    לגבי הכללי לקיום חתונות, אומר ד"ר סלוברג: "אני מסכים שראינו פה לא מעט גזירות שהציבור אינו יכול לעמוד בהן".

    שלוסברג התייחס לרמת התחלואה בקרב בני הישיבות וטען כי אינה גבוהה ביחס לתחלואה הכללית "אני חושב שבחורי הישיבות הם חלק ממש מינורי בתחלואה כרגע. ההתפרצויות שם די נבלמו".

    שלוסברג הוסיף כי "אני חושב שאחד הסודות של הציבור החרדי בנושא הקורונה, היא שהוא שמר על האוכלוסייה המבוגרת יותר בצורה טובה".

    במענה לשאלת קאהן, ד"ר שלוסברג מסכים עם הקביעה כי יש חיסון עדר מסוים בציבו החרדי: "אנחנו מבינים שיש פה איזשהו אחוז מסוים של חיסון עדר בציבור החרדי".

    קאהן: כיצד אתה מסביר את ירידת התחלואה במגזר? "אני חושב שזה משלב של כמה דברים. אחד, אני חושב שהציבור החרדי השכיל לשמור על המבוגרים. מצד שני, ראינו שהציבור יודע להקפיד יפה מאוד על ההנחיות. בסופו של דבר זה גם איזו שהיא חסינות עדר".



    0 תגובות