לפיד בירך על החלטת גנץ; יעלון: "לפרק את הממשלה ולכונן ממשלת מעבר"

    איתי גדסי No Comments on לפיד בירך על החלטת גנץ; יעלון: "לפרק את הממשלה ולכונן ממשלת מעבר"

    בשמאל בירכו ותקפו את יו"ר כחול לבן השר בני גנץ על הודעתו כי כחול לבן תתמוך בהצעה לפיזור הכנסת. זנדברג: " הלקח הוא להצביע למפלגות שמייצגות תפיסת עולם ולא לפלקט ריק"

    שר הביטחון לשעבר, בוגי יעלון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הודעתו של יו"ר כחול לבן השר בני גנץ כי מפלגתו תתמוך בהצעה שתעלה מחר (רביעי) לפיזור הכנסת, אך יחד עם זאת גנץ נתן לנתניהו אפשרות לעצור את הליך פיזור הכנסת בהצגת תקציב מדינה באופן מידי בממשלה.

    שותפו להנהגה לשעבר, ראש האופוזיציה יאיר לפיד הגיב לנאומו של השר גנץ ואמר: "בימים האחרונים קראתי לבני גנץ לשים את העבר מאחורינו ולהצביע אתנו על פיזור הכנסת. הערב הוא הודיע שיתמוך בהצעת החוק שלנו ואני מברך אותו על כך".

    לפיד הוסיף, "יש עתיד תל״ם תוביל את האלטרנטיבה לשלטון. באנו לשנות ואפשר לשנות. כמו שאומרים בהפגנות ובגשרים: אנחנו התקווה".

    שותפו לשעבר, ח"כ משה בוגי יעלון הגיב לנאומו של השר גנץ, "בני, האזנתי לדבריך. הממשלה הזו איבדה את דרכה מיום הקמתה. היא נולדה בחטא והכשירה כהונת נאשם בפלילים".

    יעלון הוסיף, "כעת צריך לפרק את הממשלה ומיד, לכונן ממשלת מעבר לתקופה קצובה ולהחזיר את ישראל למסלול. בחירות זו ברירת מחדל אחרונה. ניתן וצריך להחליף את נתניהו בכנסת הנוכחית. זו חובתך".

    יו"ר סיעת מרצ, ח"כ תמר זנדברג תקפה את השר גנץ: "היום הזה היה צפוי מראש ברגע שגנץ מכר את ערכיו ונכנס לממשלה יחד עם נתניהו. הוא וחבריו בכחול לבן לא הקשיבו לאזהרות, וכעת הם עומדים חסרי אונים מול אדם נוכל ומושחת, מזגזגים בין צעדים ומחפשים את דרכם. מי שצריך להפיק את הלקח זה הציבור, שיצביע בפעם הבאה למפלגות שמייצגות תפיסת עולם ולא לפלקט ריק" תקפה זנדברג.

     



    0 תגובות