גנץ בהצהרה דרמטית: "נתמוך בהצעה לפיזור הכנסת"

    איתי גדסי 1 Comment on גנץ בהצהרה דרמטית: "נתמוך בהצעה לפיזור הכנסת"

    ראש הממשלה החליפי בני גנץ הודיע כי מפלגתו תתמוך בהצעה לפיזור הכנסת ברביעי. גנץ סייג את דבריו בהמשך והבהיר כי אם יובא במידי תקציב המדינה לממשלה, כחול לבן תעצור את הליך פיזור הכנסת. גנץ תקף את נתניהו בחריפות, "לא לי שיקר נתניהו, לכם הוא שיקר"

    9:01
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שוסטר על פרישת סער: "צעד מיותר; נמשיך לפעול יחד"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר הערב (שלישי) בהצהרתו הדרמטית כי כחול לבן תתמוך בהצעת החוק לפיזור הכנסת. גנץ הבהיר לנתניהו כי כל האחריות עליו, עכשיו צריך להביא מיד את הבחירות לממשלה ואז כחול לבן תעצור את המהלך לבחירות. גנץ שב והבהיר כי כל האחריות על נתניהו אם יהיה תציב במידי לא יהיו בחירות.

    גנץ תקף בחריפות את נתניהו: "לא היו לי אשליות בקשר לנתניהו. הכרתי את הרקורד שלו כמפר הבטחות סדרתי. חשבתי שהוא יתעלה לצורכה של השעה. זה לא קרה".

    גנץ הוסיף לתקוף ואמר, "נתניהו הבטיח אחדות – אז הבטיח. הבטיח בלי טריקים ושטיקים, אז התחייב נתניהו לא מקיים, והציבור משלם. לא לי שיקר נתניהו, לכם הוא שיקר".

    לקראת סוף ההצהרה, גנץ הסתייג מהליכה לבחירות והעביר את הכדור למגרש של נתניהו, "את הבחירות הללו יכול למנוע רק מי שהחליט עליהן – נתניהו, ״נטל ההוכחה עליך".

    גנץ קרא לנתניהו, "הבא מיד את התקציב לממשלה, תדאג להעביר אותו ותבטיח את האחדות שאתה יודע לדבר עליה רק מול מצלמות. הפסק את השיסוי והפילוג".

    גנץ שב והבהיר, "אם תפעל ללא תכסיסים ותרגילים, לא יצטרכו מיליוני אזרחי ישראל למצוא עצמם בחודש מרץ במערכת בחירות רביעית. אך אם תחליט להמשיך בדרך הנוכחית, נצא חבריי בכחול לבן לבחירות, עם ההישגים החשובים שהבאנו, ועוד נביא".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כאב לי הלב כאשר גנץ הצטרף לקואליציה עם נתניהו, הצבעתי לגנץ ולכחול לבן עם הרבה תקווה לשינוי. לקח לי קצת זמן להבין שגנץ עשה את המעשה הנכון באומץ ובדבקות במטרה. בגלל כל ההסתות מנתניהו ושלושה בוגדים גנץ לא יכל להקים ממשלה אפילו לא ממשלת מיעוט, והאפשרות הייתה או ללכת לעוד בחירות שישחטו את קופת המדינה ויהוו סיכון לציבור בתקופת הקורונה או להיות חלק מהממשלה, לבלום תהליכים לקויים של נתניהו ועושי דברו ולהגן על הדמוקרטיה וחופש הביטוי בישראל – והוא עשה את זה ללא רבב. לצערינו הנזק שנתניהו יצר בישראל של פילוג שינאה הסתה שקרים ורמאויות זה משהו שייקח הרבה שנים לתקן. ולצערינו יש גם ציבור שלם שמאמינים וסוגדים לנוכל נתניהו שהרס את המדינה! מנהיג אמיתי זה מנהיג שיוצר אחדות בעם, מנהיג אמיתי זה מנהיג שפועל לטובת כל העם, מנהיג אמיתי נותן דוגמא אישית של יושר, אמיתיות וצדק. אני רואה בבני גנץ מנהיג אמיתי ואצביע לו שוב בבחירות הבאות!