ראה"מ: "בני, תעשה סיבוב פרסה מהפוליטיקה"

    איתי גדסי 1 Comment on ראה"מ: "בני, תעשה סיבוב פרסה מהפוליטיקה"

    שעות לקראת פיזור הכנסת כפי שמסתמן, ראש הממשלה פונה לשר הביטחון ומפציר בו לא ללכת כעת לבחירות ותוקף את בנט ולפיד, "כחול לבן נגררים אחרי לפיד ובנט. לפיד ובנט לא אכפת להם שאנחנו הולכים לבחירות באמצע מגפת הקורונה"

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שעות לפני העלאת הצעת חוק לפיזור הכנסת במליאה, בתמיכת כחול לבן שכעת מסתמן כעת כי תהיה לה רוב, ראש הממשלה בנימין נתניהו פונה במאמץ אחרון הערב (שלישי) לבלום את תמיכת כחול לבן,  "זה לא הזמן לבחירות – זה הזמן לאחדות. זה הזמן להמשיך להביא חיסונים, זה הזמן להמשיך את המלחמה הנחושה שלנו במחלת הקורונה".

    נתניהו הוסיף, "זה הזמן להמשיך לסייע לעסקים, לעצמאים, לאזרחים. זה הזמן להמשיך להרחיב את מעגל השלום, וזה הזמן להציב חזית אחידה מול אתגרים מדיניים וביטחוניים לא פשוטים שעוד נכונו לנו".

    ראש הממשלה ביקר את מפלגת כחול לבן ואמר, "לצערי כחול לבן נגררים אחרי לפיד ובנט. לפיד ובנט לא אכפת להם שאנחנו הולכים לבחירות באמצע מגפת הקורונה. זה אינטרס פרטי שלהם. ואף על פי שכחול לבן בממשלה הזו הקימה ממשלה בתוך ממשלה, כל הזמן התריסו נגדנו, והפרו הסכמים קואליציוניים – אני אומר להם לשים את הכל בצד".

    ראש הממשלה פנה ישירות לגנץ ואמר, "בני, מה צריך לעשות עכשיו זה לעשות סיבוב פרסה מהפוליטיקה למען אזרחי מדינת ישראל. זה מה שצריך לעשות עכשיו ואני מבקש ממך, עשה את זה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חחח.. ביבי בלחץ רואים את זה עליו… בחירות ללא חיסון זה אסון פוליטי לליכוד…