שר התעשייה הבחרייני: "גאים בהסכם הנורמליזציה עם ישראל"

    איתי גדסי No Comments on שר התעשייה הבחרייני: "גאים בהסכם הנורמליזציה עם ישראל"

    שר התעשייה הבחרייני זייד בן רשיד אלזייני נחת בישראל בראש משלחת כלכלית, שר הכלכלה עמיר פרץ קיבל את פניו בשדה התעופה. בהמשך חתמו השרים על מזכרי הבנות בתחום הכלכלה והחדשנות

    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הידוק ההסכמים. היום (שלישי) נחתה בארץ משלחת בכירים מממלכת בחריין. המשלחת, המונה כ-40 חברים ובראשם שר התעשייה המסחר והתיירות הבחרייני, זייד בן רשיד אלזייני, התקבלה בטקס רשמי במעמד שר הכלכלה והתעשייה עמיר פרץ, שהגיע לקבל את המשחת הבחריינית בשדה התעופה.

    בפגישתם דנו השרים על נושאי מסחר וכלכלה ועל הדרכים להכניס את ההסכם לשיתוף פעולה כלכלי, עליו חתם מנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה לפני מספר שבועות. במעמד מיוחד חתמו השרים על מזכרי הבנות כלכליים ועל שיתוף פעולה בנושא החדשנות.

    במעמד החתימה אמר שר הכלכלה עמיר פרץ: "שיתוף הפעולה בין המדינות יהווה אבן יסוד נוספת שאנו מניחים עבור העסקים הישראליים על מנת שיוכלו להתפתח, לצמוח ולהתקדם יחד, למרות משבר הקורונה. גיוון בשיתופי הפעולה מחזק את החוסן הכלכלי והלאומי ולכן החשיבות של פתיחת שווקים נוספים היא חשובה ומשמעותית. אנו גאים לסיים את הפגישה עם הבנות חשובות שמבשרות על התפתחות כלכלית".

    שר הכלכלה והתיירות הבחרייני, זייד בן ראשיד אלזייני אמר: "אני גאה להיות פה בישראל ואני רוצה להודות לכם על קבלת הפנים החמה. אני מקווה שבביקור שלי פה אלמד גם על התרבות שלכם ולא רק בנושאים כלכליים".

    עוד הוסיף, "בחריין תמיד הייתה מדינת שלום. הממשל הבחרייני, יחד עם העם הבחרייני  גאים בהסכם הנורמליזציה עם ישראל. אנו מצפים לעבוד יחד בנושאים מגוונים כגון סייבר, חקלאות ונושאים רבים אחרים. אני אחזור לכאן שוב כאורח, תייר, וגם כחבר ומקווה שגם אתם תעשו זאת".

     

     



    0 תגובות