יהדות התורה: "כחול לבן הפרו באופן בוטה את ההסכם על חוק הגיוס"

    איתי גדסי No Comments on יהדות התורה: "כחול לבן הפרו באופן בוטה את ההסכם על חוק הגיוס"

    בהודעה מיוחדת מטען יהדות התורה, תקפו במפלגה את יו"ר כחול לבן על גרירת הרגליים במשך 8 חודשים כשותף בכיר וכשר הביטחון באי קידום חוק הגיוס למרות הלחץ מבג"ץ. ביהדות התורה תקפו את יו"ר ישראל ביתנו על דברי ההסתה כנגד הציבור החרדי

    חברי יהדות התורה בבחירות האחרונות צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביהדות התורה תוקפים הערב (שני) בחריפות את יו"ר כחול לבן השר בני גנץ על הפרת ההסכם הקואליציוני מולם בנושא חוק הגיוס, ביהדות התורה אומרים כי בהסכם הקואליציוני עליו חתם יו"ר סיעת כחול לבן בני גנץ נכתב ונחתם במפורש כי "עם כינון הממשלה יחוקק חוק להסדרת מעמד תלמידי הישיבות".

    אך מאז חלפו שמונה חודשים ועד כה שר הביטחון בני גנץ לא עמד בהתחייבותו המפורשת לקדם את החוק ועשה כל דבר כדי להתחמק מההסכם. "אנו רואים בכך הפרה בוטה של ההסכם הקואליציוני ע"י כחול לבן" נכתב בהודעה מיוחדת של "יהדות התורה".

    הסעיף בהסכם הקואליציוני:

    ביהדות התורה תקפו את דברי ההסתה של יו"ר ישראל ביתנו, "אנו מביעים את זעזועינו מדברי הבלע של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן שממשיך במסורת ההסתה והשיסוי כנגד הציבור החרדי בטענות שקריות, כביכול הסיעות החרדיות פועלות להגן על רוצחים, תוך טיעונים נבזיים וחסרי ביסוס".

    ביהדות התורה הבהירו כי לצד כל האשמות על השותף הפריטטי, הם מצפים מהליכוד לפעול למען האינטרסים של המפלגות הדתיות, "אנו מצפים כי הליכוד יסייע ביתר אקטיביות להורדת הצעות החוק הפרטיות הפוגעות בציפור הנפש מסדר יומה של הכנסת".

     



    0 תגובות