גנץ: "מחר נחליט על איך להצביע": ש"ס: "גנץ החליט לפרק את הממשלה"

    איתי גדסי No Comments on גנץ: "מחר נחליט על איך להצביע": ש"ס: "גנץ החליט לפרק את הממשלה"

    בכחול לבן הודיעו כי יצביעו ברביעי על פיזור הכנסת. גנץ אמר בישיבת סיעה כי בשלישי העניין יוכרע. הנדל הצהיר כי יצביע בעד הקדמת הבחירות. בש"ס תקפו את כחול לבן: "הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה"

    נתניהו וגנץ במליאה
    גנץ ונתניהו צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן השר בני גנץ ‏גנץ אמר היום (שני) בישיבת סיעת כחול לבן כי "נקבל החלטה איך להצביע על פיזור הכנסת מחר בערב". ח"כ יועז הנדל אמר היום בריאיון לרשת ב', כי יצביע בעד הקדמת הבחירות. ככל הנראה אם כחול לבן תצביע בעד פיזור הכנסת כלל האופוזיציה תצביע יחד עמה וישראל תלך לבחירות מוקדמות.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר את החלטת כחול לבן ואמר, "ביום רביעי האופוזיציה תנסה לגרור את מדינת ישראל לבחירות מיותרות. הליכוד יצביע נגד בחירות ובעד אחדות. אחדות כדי שנביא חיסונים לכל אזרחי ישראל, אחדות כדי שנמשיך עד מתן החיסונים להיאבק בנחישות בקורונה, אחדות כדי שנגיש עוד סיוע כלכלי לעסקים, לעצמאיים, לאזרחים. אחדות, כדי שנמשיך לשמור על הביטחון ואחדות כדי שנחתום על עוד הסכמי שלום".

    בכחול לבן הגיבו לדברי ראה"מ ומסרו, "הציבור סיים לקנות את השקרים של נתניהו. אם לא היה משפט היה תקציב".

    סיעת ש"ס הגיבה לחוקי כחול לבן ואמרו: "השר בני גנץ וכחול לבן החליטו לפרק את הממשלה וללכת לבחירות. הניסיון לקדם הצעות חוק שנועדו להגביר מחלוקות ולעורר פילוג, במקביל לפיזור הכנסת, נועדו אך ורק לקושש קולות ומשדרים מצוקה פוליטית קשה".

     



    0 תגובות