לשכות התעסוקה ייפתחו לקבלת קהל בערים שאינם אדומות

    צבי טסלר No Comments on לשכות התעסוקה ייפתחו לקבלת קהל בערים שאינם אדומות

    שירות התעסוקה: מחר, ב- 1.12.2020 לשכות התעסוקה ייפתחו לקבלת קהל בערים שאינם אדומות – למוזמנים בלבד

    לשכת התעסוקה צילום: Yossi Zamir/Flash90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם התרחבות החזרה לשגרה מהסגר השני, מודיע היום (שני) שירות התעסוקה כי החל ממחר, לשכות התעסוקה בערים שאינן אדומות תיפתחנה לקבלת קהל. כזכור, לשכות התעסוקה נסגרו לקבלת קהל במרץ, עם כניסת ישראל לסגר הראשון, ונפתחו במהלך יוני במתכונת מוגבלת למוזמנים בלבד אשר הונהגה עד לבוא הסגר השני בספטמבר האחרון. הלשכות שתיפתחנה החל ממחר תפעלנה במתכונת דומה לזו שהונהגה בקיץ תחת מגבלות הקורונה ותתאפשר רק לדורשי עבודה אשר יוזמנו על ידי שירות התעסוקה.

    כבר בשבוע שעבר החלו מתאמי ההשמה של שירות התעסוקה בשיחות זימון טלפוניות על מנת לתאם עם דורשי העבודה את תאריכי ההגעה ללשכות, ו- 24 שעות קודם למועד הפגישה יישלחו מסרוני (SMS) תזכורת לדורשי העבודה המוזמנים עם היום והשעה שנקבעו. המיקוד בתיעדוף הזימונים יהיה לדורשי העבודה שסיכויי ההשמה שלהם בשלב זה גבוהים, שמחכות להם הצעות עבודה קונקרטיות ושמתאימים לייעוץ והכוונה תעסוקתיים.

    למותר לציין, כי קבלת הקהל תתבצע תחת הנחיות התו הסגול והכניסה ללשכות תתאפשר בכפוף לדרישות משרד הבריאות באשר לחובת עטיית מסיכה, בדיקת חום בכניסה ומילוי הצהרת בריאות.

    ניתן לזמן תור לפגישה אישית עם מתאמי ההשמה בלשכה ביום ובשעה הנוחים לדורשי העבודה גם באמצעות המוקד הטלפוני של שירות התעסוקה 9678*.



    0 תגובות