פרוייקטור הקורונה: "התחלואה בציבור החרדי מתנהגת שונה"

    צבי טסלר 1 Comment on פרוייקטור הקורונה: "התחלואה בציבור החרדי מתנהגת שונה"

    ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, אומר כי התחלואה בקרב המגזר החרדי "מתנהגת" קצת אחרת מהמתרחש בשאר הארץ: "התחלואה במגזר החרדי מתנהגת באופן שונה ומצריכה התייחסות שונה"

    פרופ נחמן אש
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת שינוי התנהלות? פרוייקטור הקורונה, פרופ' נחמן אש, קיים תדרוך לפני זמן קצר ובו התייחס לנתוני התחלואה ולאפשרות שיוטל סגר בזמן הנראה לעין. "מערכת החינוך לא גורמת לתחלואה אבל תורמת. מנסים למנוע סגירה של מוסדות חינוך, גם אם יצטרכו לעשות הגבלות", אמר פרופסור אש.

    במהלך התדרוך, התייחס פרופסור אש לתחלואה בקורונה בקרב המגזר החרדי. "התחלואה במגזר החרדי מתנהגת באופן שונה", אמר אש והעלה השערה כי הטיפול בקורונה במגזר החרדי יהיה אחר: "ההתנהלות מול הנגיף במקרה הזה, מצריכה התייחסות שונה", אמר.

    G

     

    אש העריך כי בקרוב נתוני התחלואה יעלו: "צריכים להיערך לעליה בתחלואה בשבועות הקרובים. אני לא יודע להגיד מתי נצטרך לעצור ולהטיל צעדי ריסון, אבל לא נמשוך כמו בגל הקודם לכיוון קצה הקיבולת של מערכת הבריאות, מתוך הבנה שככל שהצעד מתבצע מוקדם יותר, הצעדים יכולים להיות פחות דרסטיים עם פגיעה פחות גדולה באוכלוסיה".

    "נצטרך להמשיך בהגבלות למשך חודשים ארוכים במקביל לתחילת ההתחסנות.הדרכון הירוק רלוונטי לכל מי שבסיכון נמוך להדביק – אנשים עם נוגדנים, מחוסנים, או אנשים שעברו ביומיים האחרונים בדיקה ויצאו שליליים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      דיקטטורה רפואית. לא רוצים את החיסון