מתחילים עכשיו ללמוד לתואר בקמפוס החרדי אונו בתנאים נוחים ומתאימים למצב

    חיים כץ No Comments on מתחילים עכשיו ללמוד לתואר בקמפוס החרדי אונו בתנאים נוחים ומתאימים למצב
    אילוסטרציה צילום: אורי לנז, פלאש 90
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקופת הקורונה הוכיחה לכולם שבעלי תארים אקדמיים נפגעו הרבה פחות מבחינה כלכלית וזאת באחוזים ניכרים על פני אלו שאינם בעלי תואר אקדמי. בנוסף, למעלה מחמישים אחוזים מבעלי השכלה אקדמית הוגדרו חיוניים בעת הסגר ובכלל, תפקידים כמו רואה חשבון, עורכי דין ועוד – הוגדרו חיוניים והמשיכו להתפרנס כרגיל.

    זה בדיוק הזמן לעשות את הצעד ולהצטייד במקצוע שיעניק לכם בס"ד יציבות כלכלית.

    הקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו בבני ברק ובירושלים מציעים לימודים במגוון מקצועות מרתק: משפטים, חשבונאות (ראיית חשבון) פרסום ושיווק, מימון ושוק ההון (יעוץ פנסיוני), משאבי אנוש, נדל"ן ואף לימוד חינוך וחברה במסלול מלא – או מקוצר – לבעלי תעודת 'מורה מוסמך בכיר' ועוד.

    "אנו מודעים למצב המורכב שנוצר", אומר משה עובדיה – מנהל הקמפוסים החרדיים אונו באור יהודה ובירושלים. "אנשים מחפשים ללמוד כדי להתקדם בשוק התעסוקה ולצאת עם כלים פרקטיים שיאפשרו להם להביא כמה שיותר כסף הביתה. זה כבר לא חלומות ומותרות אלא ממש צורך השעה. לכן אנחנו מציעים היום מסלולי לימוד אטרקטיביים משמעותית מבעבר. יש לנו מסלולים של שנתיים וסמסטר, מסלול השלמה בחינוך וחברה מקוצר ועוד תנאים נוחים שמאפשרים לכל אחת ואחד לבוא וללמוד לתואר אקדמי בתחום שאליו הוא מתחבר. בנוסף, בתקופת הקורונה התגייסו בקריה האקדמית אונו לסייע לסטודנטים עם מלגה מיוחדת ועם תנאי למידה נוחים מרחוק. אנחנו כאן עם יד על הדופק כדי לתת את השירות הטוב ביותר לסטודנטים שלנו מהשלב הראשון ועד לשלב של סיוע בהשמה בחברות וארגונים שאנו עובדים איתם בשיתוף פעולה".

    לאור המצב, בימים אלו מתקיימות פגישות טלפוניות או דרך הזום בהן ניתן לשוחח עם יועצי הלימודים, לקבל את כל הפרטים ואף לבנות יחד תכנית לימודית מותאמת אישית. חייגו עכשיו: 072-223-7551



    0 תגובות