- רדיו קול חי - -

ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל ערך סיור מקצועי בטלז-סטון

מכבי מוסיפה להעמיק את הקשר עם תושבי היישוב טלז-סטון ולהוביל את שירותי הבריאות המתקדמים לרווחתם. כדי לעמוד מקרוב על הצרכים הייחודיים של תושבי המקום, קיים ראש מחוז ירושלים והשפלה במכבי ד"ר חגי פרנקל, סיור מקצועי מקיף להכרת הצרכים הרפואיים והתאמתם למאפיינים המקומיים.

הסיור המקצועי נפתח במעונו של המרא דאתרא רבי אריה שולמן שליט"א. ראש המחוז סקר בפני הגאון שליט"א את פעילותה הענפה של מכבי לטובת התושבים, והעלה את החשיבות הרבה בהענקת שירותי בריאות נגישים ומותאמים לאוכלוסייה המקומית. המרא דאתרא אמר כי מעריך מאוד את השירות המצוין אותו מעניקה מכבי לחבריה, ואיחל הצלחה רבה בהמשך העשייה הברוכה. בדבריו, התייחס הגאון שליט"א למסירות של הצוות, ואף שיבח את ד"ר רפאל בורץ וצוות מרפאתו על מסירותם לטובת תושבי היישוב.

במרפאה המקומית מעניקה מכבי שירותי רפואת משפחה, רפואה פנימית וכללית, רפואת עור, ייעוץ תזונה ודיאטה, ורפואת אף אוזן וגרון. הצוות המקצועי של המרפאה מספק שירות מתקדם ונגיש באמצעות מרפאת אחיות, שירותי מעבדה ומענה בריאותי מקיף לתושבי היישוב.

לאחר מכן המשיך הסיור בלשכתו של ראש המועצה הרב יצחק רביץ הי"ו, שהציג בפני המשתתפים את התפתחותו של היישוב ושיבח את מכבי על שיתוף הפעולה ועל התנהלותה המצוינת בתקופת הקורונה. ראש המועצה ציין לשבח את מכבי כיוזמת, מסורה ומקצועית, שפעלה בתקופת הקורונה מעל ומעבר. כמו"כ, הוא שיבח את פעילותה של סגנית מנהלת המרחב, גב' אפרת לוקר, על כך שעמדה לצד המועצה בכל עת ובזמנים מאתגרים.

בסיור השתתפו גם הגב' אפרת לוקר סגנית מרחב מבואות ירושלים, גב' שוש תם מנהלת מגזרים במחוז ירושלים והשפלה, גב' מיכל צרפי מנהלת פרויקטים מגזר חרדי במטה מכבי ותמר גוטהולד עוזרת אישית למנהל השיווק למגזר החרדי.

 ד"ר חגי פרנקל, ראש מחוז ירושלים והשפלה: "אנו גאים להעניק את שירותי הבריאות הטובים ביותר בישראל ולהיות שותפים לקידום בריאות החברים בכל יישוב ובכל עיר. בחודשים האחרונים לאור אתגר הקורונה זכינו לחזק את הקשר עם הקהילה יחד עם המועצות המקומיות והעיריות השונות. אנו נמשיך לפתח את שירותי הרפואה באזור תוך הלימה תרבותית התואמת לאורח החיים של התושבים".