השרה ינקלביץ' לנציגי היישובים: "גנץ תומך בהסדרת ההתיישבות הצעירה"

    אריאל שרפר No Comments on השרה ינקלביץ' לנציגי היישובים: "גנץ תומך בהסדרת ההתיישבות הצעירה"
    בני גנץ | פלאש90 צילום: פלאש 90
    8:43
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on יצחק בריק: "הרמטכ"ל חייב להתפטר; לא נוכל ננצח כך"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נציגי היישובים הצעירים (מאחזים) הקימו היום (ראשון) מאהל מול משרד ראש הממשלה בדרישה לממש את ההבטחה של השר לענייני התיישבות הנגבי להסדיר אותם בהקדם מבחינה משפטית, כפי שהצהיר בשבוע שעבר.

    שרת התפוצות, עומר ינקלביץ' (כחול לבן) הגיעה למאהל בכדי להביע את תמיכתה בהסדרת ההתיישבות הצעירה: "חלוצים יקרים, חשוב לי לומר שהגעתי לתמוך בכם ולעמוד לצדכם במאבק הצודק שלכם. חשוב לי גם לומר ששר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ תומך ונותן גיבוי מלא לשר ביטון במהלך ההסדרה של ההתיישבות הצעירה. צריך לשים סוף לשיח השנאה כלפי המתיישבים ביו"ש ואין שום סיבה שתחיו בתת תנאים. מפלגת כחול לבן היא מפלגת מרכז שאכפת לה מכל תושבי מדינת ישראל. נעשה כל אשר ביכולתנו כדי לסייע לכם", אמרה השרה.

    במועצת יש"ע בירכו על דבריו השרה: "מועצת יש"ע מברכת את שר הביטחון וראש הממשלה החליפי בני גנץ על תמיכתו בהסדרת ההתיישבות הצעירה ומודה לשרה ינקלביץ' העבודה החשובה למען ההתיישבות".

    "כעת, כשגם ראש הממשלה בנימין נתניהו הביע את כוונתו על ידי ההצהרה של השר צחי הנגבי, להסדיר את ההתיישבות הצעירה בשבוע שעבר, אין סיבה לעכב את הסדרת היישובים, אשר מחכים זמן רב לקידום התשתיות ולפיתוח. יש להביא החלטת ממשלה להסדרת ההתיישבות הצעירה בימים הקרובים".

    בפורום התיישבות הצעירה הגיבו: "מדובר בפריצת דרך היסטורית בהסדרת ההתיישבות הצעירה. אנו מודים לשרה ינקלביץ ומברכים את ראש הממשלה החלופי ושר הבטחון גנץ על תמיכתו בהחלטת הממשלה להסדרת הישובים הצעירה. עתה, לאחר הסכמה של נתניהו וגנץ אין שום מניעה מלהעלות את החלטת הממשלה להצבעה כבר בישיבת הממשלה בשבוע הבא. אנו קוראים לא להחמיץ את ההזדמנות ולהשלים עכשיו את התהליך שמתנהל לאיטו כבר שנים ארוכות".

    גם שר הפנים אריה דרעי, השר הרב יעקב אביטן, סגן השר משולם נהרי, וח"כ מיכאל מלכיאלי הגיעו לתמוך בנציגי היישובים הצעירים וההסדרה שלהם.

    השר אריה דרעי: "אנחנו בחלון זמן מאוד קצר שצריך לנצל אותו. בעז"ה אני יכול להגיד לכם בקצרה שבשבוע שחלף הרבה מאוד שעות הקדשתי לנושא הזה עם המפות ואני מכיר כל יישוב. ישבתי עם חברינו זאב (זמביש) חֶבר ואחרים במשך שעות ארוכות כדי לחפש פתרון ואיך להביא את זה בצורה המהירה ביותר וחלקה ולהגיע להסכמה גם מבחוץ וגם מבפנים אצלנו בממשלה היפה והגדולה הזאת. אני מסכים שאנחנו בחלון זמן מאוד קצר שצריך לנצל אותו. אני מתפלל לקב"ה שנהיה שליחים טובים ושבעז"ה נוכל לזכות ולסיים את הדבר הזה הכי טוב".



    0 תגובות