סוכם: תנועת 'מספריים' תסייע למערך קטיעת שרשראות ההדבקה

    צבי טסלר No Comments on סוכם: תנועת 'מספריים' תסייע למערך קטיעת שרשראות ההדבקה

    מערך קטיעת שרשראות אזרחי: תנועת 'מספריים' תסייע לאזרחים מאומתים לקורונה להכניס לבידוד את מי שבא איתם במגע – ובכך ירד העומס ממוקד משרד הבריאות

    משרד הבריאות
    משרד הבריאות צילום: ישראל רובין
    13:07
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות אמצעי לחימה אותרו סמוך לבית חולים אל אמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הבריאות יולי אדלשטיין ותנועת "מספריים" סיכמו על שילוב היוזמה האזרחית החשובה למאמץ הלאומי לקטיעת שרשאות הדבקה ע"י מתן סיוע מקדים לתושבים לפני שלב החקירה האפידמיולוגית של משרד הבריאות.

    הדבר התאפשר לאחר בדיקה מעמיקה ואישור ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרועי פרייס.

    שר הבריאות אדלשטיין: "החקירות האפדימיולוגית קריטיות לקטיעת שרשרת ההדבקה. כל יוזמה אזרחית כזו שמוסדרת עם גורמי המקצוע של משרד הבריאות היא מבורכת ומסייעת למדינת ישראל במאבק בנגיף הקורונה. אני מודה לד"ר שרון אלרועי על טיפולה בנושא ולתנועת "מספריים" על היוזמה המבורכת".

    במכתבה למארגני היוזמה כתבה ד"ר אלרועי פרייס: "מדינת ישראל מתמודדת מאז פברואר עם מגיפה משמעותית כמו רבות ממדינות העולם. ברגעים אלו היכולת לחבר כוחות ולעבוד ביחד, עם כל הגורמים, חשובה מאין כמוה כדי להצליח לנצח את המגיפה הזו".

    "משרד הבריאות מקדם בברכה יוזמות שעוזרות לקטוע שרשראות הדבקה בעבודת שטח יעילה שמתחברת
    למאמצים המרכזיים שנעשים על ידי המשרד ולשכות הבריאות המחוזיות. היוזמה של תנועת מספריים היא יוזמה שכזו. יוזמה שבאה מאזרחים שרוצים לעבוד יחד עם המשרד ולעזור במאמץ על ידי מתן סיוע להקטנת החשיפה של אנשים שהם מגעים של מאומתים, פרסום מידע במדיה החברתית, והפקת חומרי מידע מותאמים לקהלי היעד של התנועה, ואני מברכת על יוזמה זו".

    מעיין גורדון, תנועת מספריים: "זה בידיים שלנו. תשאול מוקדם יאפשר לנו להציל חיים ולקטוע שרשראות הדבקה. אנחנו קוראים לכל מי שמרגיש לא טוב, לכל מי שבבידוד, לכל מי שחושש שנדבק, לפנות אלינו באתר או ב *3079, ולעבור תשאול מקדים ואנונימי. יחד נציל חיים".

    "אנחנו מודים לשר הבריאות, לראש שירותי בריאות הציבור, ד"ר שרון אלרועי פרייס, לאחות מפקחת ארצית בריאות הציבור, ליאורה ולינסקי, וליועץ השר שלומי וריאט, על הסיוע שהעניקו למיזם התנדבותי שאפתני כמו שלנו".



    0 תגובות