אימהות מגלות מחדש את "טיטולים פרימיום"

    עפר גדנקן No Comments on אימהות מגלות מחדש את "טיטולים פרימיום"
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את מותג החיתולים "טיטולים פרימיום", אין צורך להציג.. אבל בימים האחרונים אני רואה יותר ויותר אימהות שמגלות מחדש את מותג החיתולים המוביל והסתקרנתי.

    הרי כל אמא מחפשת להעניק לתינוקה את הטוב ביותר, ולכן החיפוש אחר החיתול המתאים ביותר נמשך שנים רבות כשאנחנו מחתלות.

    וכך נחשפתי לאימהות שגילו מחדש את "טיטולים פרימיום" ומספרות כי עם טיטולים פרימיום, התינוק מרגיש הכי טוב לאורך כל שעות היום והלילה. ויותר ויותר אימהות משתפות בחוויה שלהן עם החיתול, שמוכיחה את עצמה בכל סיטואציה במהלך היום.

    "זה קרה כשהוא התחיל ללכת, התרוצץ בלי הפסקה, קפץ, טיפס ו… שום דבר לא ברח גיליתי מחדש את טיטולים פרימיום", מספרת אמא של דניאל, תושבת אלעד על התועלת של "טיטולים פרימיום" עם המותנית הגמישה לאטימה מנזילות גם בזמן תנועה.

    בימים אלו יצאו "טיטולים פרמיום" בקמפיין מיוחד בכלל אמצעי מדיה תחת הסלוגן

    "גיליתי מחדש את טיטולים". במסגרת הקמפיין, המותג מזמין נשים מהציבור החרדי, אימהות לתינוקות, לספר על כיצד גילו מחדש את טיטולים פרימיום ולשתף בחוויה שלהן כצרכניות "טיטולים פרימיום". והתשבוחות לא מפסיקות להגיע.

    אמא של מוישי המתגוררת בשיכון ג' בבני ברק, מתארת את התועלת של החיתול עם ספיגה המותאמת לשתיה מרובה. "כשהוא התחיל לבקש בקבוק אחרי בקבוק, אחרי בקבוק, ושום דבר לא הפריע לו להישאר קליל ויבש…גיליתי מחדש את טיטולים פרימיום", היא מספרת.

    תושבת ברכפלד מספרת על תועלת נוספת של טיטולים פרימיום, גם ביום קייצי במיוחד: "כשהיה היום הכי חם בשנה והעור שלו נשאר חלק, החיוך לא ירד לו מהפנים והיו לו נעים גילתי את טיטולים מחדש", היא מתארת את עם השכבה האוורירית המתאימה לאקלים שלנו כאן.

    'טיטולים פרימיום' התחדש לפני כשנה עם חיתול חדש בעל התועלת המשולשת, ומכאן הגילויים החדשים. גלו מחדש!

    את "טיטולים פרימיום" ניתן לרכוש ברשתות ובחנויות השונות ברחבי הארץ.



    0 תגובות