יתמכו בפיזור הכנסת? השר שוסטר: "נקבל החלטה סמוך למועד"

    ישראל רובין No Comments on יתמכו בפיזור הכנסת? השר שוסטר: "נקבל החלטה סמוך למועד"

    שר החקלאות אלון שוסטר בשיחה עם קול חי: "נתניהו הפר את ההסכם הקואליציוני באופן בוטה, אם זה היה עניין בין סוחרים היינו זוכים בתביעה בענק; אני עומד נפעם מול העובדה שהמפלגות החרדיות שערבות להסכם, מפלבלות עיניים ועוד מעיזות לסנוט בכחול לבן"

    צילום: דייוויד כהן / FLASH90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החקלאות אלון שוסטר (כחול לבן) מתייחס בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית בקול חי, להצעת החוק לפיזור הכנסת שתעלה להצבעה במליאה בשבוע הבא, על רקע המשבר הקואליציוני החמור ואומר: "נקבל החלטה סמוך למועד על פי מידת הרלוונטיות של המהלך הזה. אם כבדרך נס ראש הממשלה יחליט שהוא חומל על אזרחי ישראל ויקדם את נושא התקציב ואת נושא המינויים אז כמובן שלא נתמוך".

    אבי מימרן: מה תעדיפו, שהכנת תתפזר מאליה ב-23 בדצמבר כשלא יהיה תקציב או שתסחבו ותעדיפו להיות דומיננטיים בפיזור הכנסת?

    שוסטר: "אני לא חושב שיש משמעות מרחיקת לכת לעניין. אני חושב שהדבר היחיד שלרוונטי הוא, האם אנחנו מסוגלים לייצר חלופה ראויה, בין בממשלה הזו ובין בהרכב אחר, בפוליטיקה הנוכחית, שיתן מזור למציאות המשונה שבה ראש הממשלה עושה פיגוע כלכלי חברתי בזמן משבר".

    אבי מימרן: המציאות היותר משונה מזה, זה שאין לנו הכרעה ברורה במדינת ישראל לגבי הממשלה המועדפת על האזרחים

    השר שוסטר: "אני חושב שהדברים הם ברורים, הגענו לתיקו שלישי במרץ. התחילה מגיפה, עשינו את הדבר הראוי ואמרנו זה לזה את הדברים הראויים. רק דבר אחד לא קרה: צד אחד החליט שהוא מפר באופן בוטה את אחד מעקרונות היסוד של ההסכם. הרי אם זה היה אירוע בין סוחרים היו פה תביעות ענק שהיו זוכות מייד. פה מדובר על משפט הבוחר והוא יצטרך להגיד את דברו. אני מודע לכך שיש ציבור גדול שממשיך לתמוך בעמדה של הליכוד ושל ראש הממשלה, ואני עומד נפעם מול הסיטואציה הזאת".

    עוד מוסיף שוסטר: "אני עומד נפעם מול העובדה שמי שערב להסכם הזה, המפלגות החרדיות – מפלבלות עיניים ועוד מעיזות לסנוט בכחול לבן שעומדת בהסכמים ובמקום להוביל את ראש הממשלה לדרך הראויה. זו מעילה בתפקיד".

    אבי מימרן: שמענו את דברי השר דרעי שתקף את השר גנץ על הקמת ועדת הבדיקה לפרשת הצוללות, מצד שני אנחנו שומעים את גנץ אומר 'בואו נקדם את נושא הקנסות המוגדלים' – יש איזשהו מתח ביניכם למפלגות החרדיות. מה גרם לזה?

    שוסטר: "היום השתתפתי בשיח יחד עם סגן שרת התחבורה, אורי מקלב ושרים מכחול לבן. אמרנו לו 'אנחנו באנו לעבוד. אנחנו לא נהיה מוכנים שביד אחת מפרים באופן בוטה את ההסכם בעניי הקציב, ואנחנו אנחנו נפעל כרגיל ונהיה הילדים הטובים האולטימטיביים של הפוליטיקה הישראלית. עד כאן".



    0 תגובות