ראה"מ נתניהו השתתף בכנס דיגיטלי בין לאומי ביוזמת הודו

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ נתניהו השתתף בכנס דיגיטלי בין לאומי ביוזמת הודו

    ראש הממשלה נתניהו השתתף בכנס דיגיטלי של המערך הסולארי הבינלאומי: "כל המדינות שמיוצגות כאן, החל בהודו, ישראל וכולכן, מחויבות להיאחז בחדשנות כדי לתפוס את העתיד"

    ראה"מ בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהזמנתו האישית של ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, השתתף היום (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס דיגיטלי של המערך הסולארי הבינלאומי – INTERNATIONAL SOLAR ALLIANCE.

    המערך הוא ארגון בינלאומי חדש שהוקם על-ידי הודו במטרה לקדם אנרגיות מתחדשות המבוססת על השמש.

    בדבריו אמר ראש הממשלה נתניהו כי השמש היא המקור הכמעט בלעדי של אנרגיה מתחדשת בישראל. כיום כ-10% מצריכת האנרגיה בישראל מקורה באנרגיה סולארית. רה"מ נתניהו ציין כי עד 2030 ישראל תגיע ליותר מ- 25% אנרגיה סולארית מכלל אספקת האנרגיה, והוסיף כי יש להתגבר על מכשול האגירה של האנרגיה הסולארית, כדי לספק אנרגיה זו כאשר אין שמש. עוד אמר רה"מ נתניהו כי כיום פועלות מאות חברות הזנק ישראליות בתחום זה ומושקעים בהן מיליארדי דולרים.

    רה"מ נתניהו אמר: "אנחנו רוצים עתיד עם פחות פחמן ופחות זיהום, עתיד שמבוסס על אנרגיה ירוקה. משום כך אני מברך על היוזמה החשובה הזאת שלך, ראש הממשלה מודי, ואני מבטיח לך שישראל שותפה שלך במסע הזה".

    "אני מאמין שמקור האנרגיה המתחדש החשוב ביותר הוא חדשנות וכושר ההמצאה. כל המדינות שמיוצגות כאן, החל בהודו, ישראל וכולכן, מחויבות להיאחז בחדשנות כדי לתפוס את העתיד. משום כך, כולנו יכולים להיות מלאי תקווה".

    בכנס השתפו גם ראש ממשלת הולנד מארק רוטה, ושרים מהודו, דנמרק ובריטניה.



    0 תגובות