התגלתה תלונה נוספת נגד הנהג התוקף

    ישראל רובין No Comments on התגלתה תלונה נוספת נגד הנהג התוקף

    נהג אגד אשר תקף בחור ישיבה מודה בתקיפה נוספת כנגד אדם מבוגר, כך עולה מחומרי החקירה. בעקבות הממצאים הגיש עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו ערר נוסף כנגד סגירת תיק החקירה

    אוטובוס. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערר חוזר הוגש למחלקת עררים בפרקליטות המדינה ע"י עו"ד חיים בלייכר מארגון חוננו כנגד סגירת תיק החקירה של נהג אגד שתקף באלימות קשה בחור ישיבה, בשנית.

    בתחילה לא חקרה המשטרה כלל את הנהג, רק לאחר התערבות עו"ד מטעם ארגון חוננו, אשר הגיש ערעור לפרקליטות כנגד סגירת התיק נחקר הנהג.

    כעת, קיבל עו"ד חיים בלייכר לידיו את חומרי החקירה ובהם התגלה כי כנגד הנהג התוקף הוגשה תלונה נוספת, ע"י אדם מבוגר אשר טען כי הנהג ירק עליו "החשוד נחקר בגין אירוע דנן ואירוע נוסף שהתרחש קודם לכן.

    מהחקירה עולה שכנגד החשוד הוגשה תלונה על כך שבהיותו נהג בקו 57 בתאריך 10/09/2020 קילל וירק לעבר אדם מבוגר שהעיר לו על חבישת מסיכה על פניו. בעניין היריקה טען החשוד שהמבוגר התחיל עמו: קילל אותו ואמר לו כל הזמן לשים על פניו מסיכה וירק עליו "וכשאני ירקתי עליו הוא קודם ירק עליי". בעניין התקיפה של העורר – טוען החשוד: "אני לא דחפתי אותו ולא כלום…".

    בהמשך נכתב בערר כי בחקירה הודה הנהג כי "אמרתי לבחור השני, שהיה ליד הדלת, שאני אזמין לו משטרה ויוריד אותו מהאוטובוס כי אני לא רציתי להמשיך בנסיעה".

    כזכור, מדובר במקרה שארע לפני כחודש, בו הוגשה תלונה כנגד נהג "אגד" של קו 9 בירושלים בגין תקיפת בחור ישיבה. ע"פ התלונה הכה הנהג את הבחור באגרופו ואף ניסה להשליך אותו מהאוטובוס, וכל זאת משום שסבר כי הוא חבר של אדם שדפק על דלתות האוטובוס מבחוץ וכנראה אף ירק לכיוון הנהג. לאחר שהבחור אשר הותקף הדגיש בפני הנהג כי אין לו כל קשר לאותו אדם, החל הנהג לקלל ולתקוף אותו. שוטרים שהוזעקו למקום על ידי הבחור לקחו את פרטי הנהג והפנו את הבחור להגיש תלונה בתחנת המשטרה כנגד הנהג התוקף.

    בערר שהוגש כתב עו"ד חיים בלייכר כי "באופן תמוה ובלתי סביר בעליל, זמן קצר לאחר התלונה, קיבל העורר הודעה באמצעות מערכת מנ"ע כדלהלן: "התקבלה החלטה לסגור את התיק ללא ביצוע חקירה פלילית, מהעילה: נסיבות העניין בכללותן אינן מתאימות לפתיחה בחקירה".

     



    0 תגובות