"לא נשקוט עד שנבין מה קרה לכם באוויר": הרוגי אסון המטוס הובאו למנוחות

    קובי פינקלר No Comments on "לא נשקוט עד שנבין מה קרה לכם באוויר": הרוגי אסון המטוס הובאו למנוחות

    רב-סרן (מיל') איתי זיידן ז"ל, ורב-טוראי ליהוא בן-בסה ז"ל, הובאו היום למנוחות במסע לוויה דומע, בהשתתפות מפקד חיל האוויר האלוף עמיקם נורקין. מפקד בית הספר לטיסה, ומפקד בקורס טיס ספדו להם, "אין שעה קשה מזאת. למדנו על בשרנו את מחיר ההקרבה"

    אביו של ליהוא ז"ל במסע הלוויה
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (רביעי) הובאו למנוחות בהלוויה צבאית רב-סרן (מיל') איתי זיידן ז"ל, ורב-טוראי ליהוא בן-בסה, שנהרגו אתמול (שלישי) בהתרסקות המטוס הקל בדרום הארץ. טקסי הלוויה נערכו בהשתתפות מפקד חיל-האוויר ומפקד בית הספר לטיסה.

    אל"ם יובל, מפקד בית הספר לטיסה, ספד בהלוויתו של רב-סרן (מיל׳) איתי זיידן ז"ל וסיפר על הסכנות האורבות בפתח: "בית -הספר לטיסה מכשיר את הלוחמים-האוויריים של מדינת ישראל. זוהי משימה לאומית, מורכבת, רגישה ולצערנו גם מסוכנת. אנשים כמוך הם מה שהופך את חיל-האוויר למה שהוא".

    עוד הוסיף, "אתה הכרת היטב את הסיכונים, אבל הבנת את חשיבות המשימה. לא מאמינים שאיבדנו אותך, לא מוצאים את המילים. אתה מפקד וותיק, קצין מוכשר, טייס מוביל ולוחם מהשורה הראשונה בטייסת "האחת" וממקימיה".

    אל"מ יובל סיפר כי "מי שראה אותך ואת ליהוא ז״ל יוצאים לטיסה האחרונה סיפר שחיבקת אותו בדרך למטוס. לא נשקוט עד שנבין מה קרה לכם שם באוויר. לא נרשה לעצמנו שזה יקרה לנו שוב".

    רס"ן ר׳, מפקד שלב מכין בקורס-הטיס, ספד בהלוויתו של רב-טוראי ליהוא בן-בסה ז"ל: "אתמול קצת אחרי השעה 11 קרה האסון הנורא מכל. ליהוא אהב לטוס, כך הוא העיד על עצמו וכך מספרים חבריו שראו אותו עולה לטוס עם חיוך ונוחת מכל טיסה עם חיוך גדול יותר. מפקדיו ומדריכי הטיסה שלו מתארים אדם ערכי, משפחתי ובעל שלוות נפש שאיננה ניתנת לערעור".

    רסן ר' הוסיף, "חיילי ומפקדי טייסת מכין, אין שעה קשה מזאת. למדנו על בשרנו את מחיר ההקרבה, אך האחריות שבחרנו לשאת הייתה ועדנה על כתפינו. חזקו זה את זה, אמצו לקרבנו את המשפחה היקרה, כבדו את זכר הנופלים וזכרו שתפקידנו לא תם".

    פלאש90



    0 תגובות