המשבר הבא: גנץ דורש מנתניהו לעלות להצבעה את חוק הגדלת הקנסות

    איתי גדסי No Comments on המשבר הבא: גנץ דורש מנתניהו לעלות להצבעה את חוק הגדלת הקנסות

    בשל התנגדות נחרצת של המפלגות החרדיות לחוק הגדלת הקנסות על מוסדות החינוך והעסקים, ראש הממשלה הורה לבחון שוב את החוק מול החרדים. יו"ר כחול לבן משגר מכתב לראה"מ ודורש ממנו לעלות להצבעה כבר בשני הקרוב

    צילום: יהונתן סמייה, דוברות הכנסת
    8:27
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on הפעילות בשיפא: "זו תהיה השגרה שלנו בשנה הקרובה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הקרע בקואליציה, לאחר שהורה על הקמת וועדת בדיקה על רכש כלי השיט, ועיכב חוק גיור ממלכתי, יו"ר כחול לבן מסתער אל היעד הבא שיביא לעוד פיצוץ בקואליציה. שר הביטחון בני גנץ שיגר הערב (רביעי) מכתב לראש הממשלה נתניהו בו הוא דורש להעלות להצבעה כבר בשני הבא בכנסת את הגדלת הקנסות כפי שסוכם ועוכב לבחינה בשל בקשת המפלגות החרדיות.

    גנץ כתב לנתניהו במכתבו, כבר ב-5.10.20, נידונה הסוגיה בקבינט וכי התקבלה החלטה ב-2.11.20: "אי מימושה של החלטת הקבינט פוגע ביכולתנו להילחם בתחלואה, לפתוח את המשק ולהגביר את כלי האכיפה שברשותנו".

    גנץ המשיך ותקף, "לא יתכן שבזמן שאנו דנים בישיבות הקבינט על דרכים לשמירה על ההנחיות וחיזוק המשמעת והאכיפה, אנו מעכבים מסיבות בלתי ברורות את מימוש ההחלטה. מדובר במסר בעייתי לציבור ונטילת כלי משמעותי ממערכת אכיפת החוק".

    כזכור בשל התנגדות חריפה של ש"ס ויהדות התורה, עצר ראש הממשלה את חוק הגדלת הקנסות, והורה לבחון את הקנסות על מוסדות החינוך והעסקים. כל עוד שלא תהיה הסכמה בין כלל הקואליציה על החוק, הדבר עלול להביא שוב לפיצוץ וקרע בקואליציה המקרטעת.



    0 תגובות