ראש הממשלה נתניהו ייצא בשבוע הבא לבחריין

    שלמה ריזל 1 Comment on ראש הממשלה נתניהו ייצא בשבוע הבא לבחריין

    לאחר שקיבל את הזמנת יורש העצר הבחרייני: ראש הממשלה נתניהו צפוי לערוך את הביקור הפומבי הראשון שלו במנאמה בימים הקרובים | ביקור נוסף באיחוד האמירויות צפוי בקרוב

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צפוי לצאת בתחילת השבוע הבא לביקור פומבי ראשון בבחריין. במהלך ביקורו, נתניהו צפוי להיפגש עם סלמאן, נסיך הכתר של בחריין. במקביל הייתה אפשרות שנתניהו יבקר באיחוד האמירויות, אך בסופו של דבר הוחלט לקיים את הביקור במועד אחר. כך פורסם הבוקר ב'ישראל היום'.

    אנשי לשכתו של נתניהו מקיימים תיאומים אחרונים בנוגע לנסיעה עם משרדו של סלמאן. מכיוון שהפרטים האחרונה של הפגישה טרם נסגרו, ייתכן ויחולו שינויים בתאריך בו יבקר ראש הממשלה באזור.

    כזכור, נתניהו שוחח טמש עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין, הנסיך סלמאן בן חמד אל-ח'ליפה, על חיזוק הקשרים בין שתי המדינות, והוסיף כי הוא הוזמן להגיע לביקור רשמי במדינה. "שנינו מאוד נרגשים מהעובדה שאנחנו יכולים להביא את פירות השלום לעמים שלנו ולמדינות שלנו בזמן קצר מאוד. ולכן, הוא גם הזמין אותי לבוא בזמן הקרוב לביקור רשמי בבחריין – אני אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב".

    גורם בכיר במשרד החוץ במנאמה אמר בשבוע שעבר כי מלך בחריין הציע לאחר מפגש פסגה לחידוש המשא ומתן בין ישראל לפלשתינים. לדברי הבכיר, מלך ירדן עבדאללה נתן את ברכתו לאפשרות שפסגה כזו אכן תתקיים, והדגיש כי מדינתנו תסייע ככל שנדרש בחידוש המשא ומתן בין הצדדים.

    בשבוע שעבר, עת נפגש נשיא המדינה ראובן ריבלין עם שר החוץ של בחריין, ד"ר עבד אללטיף אלזיאני, ריבלין הזמין את המלך הבחרייני לביקור רשמי בישראל. אלזיאני אמר: "אנחנו יודעים שיהיו אתגרים, אך אנו יודעים גם שנוכל להם. אעביר את הזמנתך האדיבה למלך ואת דרישת השלום ממך".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      תפסיקו כבר.
      אצל ביב הכל היסטורי.
      כמובן לאחר 14 שנות חידלון – והצגת אותם הדברים ע"י השמאל כסכנה והגדרת כאויב.
      ביב. בוז.