השעה התשיעית: תפילתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    קלמן טלר No Comments on השעה התשיעית: תפילתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א

    בעוד שעות לא רבות זה קורה, החודש התשיעי, השעה התשיעית, הרגע המסוגל לכל הישועות מגיע, מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א אשר נענה לבקשת ראשי 'קופת העיר' יקדיש את הרגעים הנעלים הללו בעבורכם, להביא ישועה לבתיכם, הצטרפו עוד כעת להמונים שישועתם מובטחת. אסור לכם לפספס את ההזדמנות הזו, הזדמנות של פעם בשנה

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום, יום רביעי, ט' כסלו תשפ"א, זה קורה, היום המסוגל, השעה המסוגלת. הרגע שאסור לנו לפספס אותו. הזמן שנתגלה על ידי 'קופת העיר' מתוך ספרי הראשונים והאחרונים, ולפי עצתם והדרכתם של גדולי וצדיקי הדור שליט"א הרי שזמן מסוגל לישועות קורה מחר. בחודש התשיעי, ביום התשיעי ובשעה התשיעית, ואז בתשע דקות שהם השעה התשיעית לפי כל השיטות, אז הוא עת רצון מיוחד, שערי שמים פתוחים וכל המשאלות מתקבלות.

    זהו רגע שיחזור רק בשנה הבאה רק בחודש התשיעי הבא, כעת, רגע לפני זה הזמן שלנו לנצל את הרגעים הללו, לקרוע שערי שמים לישועת הכלל והפרט, כי זה רגע שלא יחזור, בשנים עברו זרמו העדויות ל'קופת העיר' על שלל ניסים למעלה מדרך הטבע שהתרחשו למבקשי ישועה בשעה זו.

    אבל השנה משהו חריג נוסף קורה, רשכבה"ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א נענה לבקשת ראשי 'קופת העיר' והודיע כי הוא עצמו יפנה מסדר יומו העמוס בתורה ובתשע הדקות הללו הוא יעתיר לישועתם של תורמי 'קופת העיר'.

    הקליקו כאן

    כזה דבר עוד לא היה, תחשבו על זה, הרגעים הכי מסוגלים, השעה התשיעית, החודש התשיעי, בזמן שהוא לפי כל השיטות, תשע דקות בלבד, יקדיש מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א את תפילתו עבור תורמי 'קופת העיר'.

    יש לכם מושג מה זה אומר, בתשע הדקות הכי מסוגלות תזכו שמרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א יעתיר עבורכם, יקרע שערי שמים עבור המשאלה שלכם, יביא ישועה ושמחה לבתיכם, זהו לא דבר של מה בכך, ממש לא.

    לא רק שזה עת רצון, לא רק שזה זמן מסוגל לישועות אלא גם קודש הקודשים בעצמו יעתיר בעבורכם. כזה דבר בוודאי יביא לכם את הישועה שאתם כל כך זקוקים לה. זהו רגע שאסור לנו, שאסור לכם לפספס אותו. אירוע של פעם בשנה.

    הקליקו כאן

    הטלפונים במוקדי 'קופת העיר' לא מפסיקים לצלצל, המונים רוצים להצטרף ולהיות כלולים בתפילתו של מרן שר התורה שליט"א, המונים רוצים לזכות בישועה בדקות המקודשות הללו כששר התורה בעצמו מתפלל בעבורם, המונים כבר הצטרפו. כעת זהו ההזדמנות שלכם.

    ההזדמנות שלכם להביא ישועה לבתיכם, ההזדמנות שלכם לעשות שמחה בבית, לזכות לרפואה, להצלחה, לבריאות ולכל טוב, זהו ההזדמנות שלכם עכשיו, לפני שהמוקדים ייסגרו, הצטרפו כעת להמונים שכבר הצטרפו. הצטרפו כעת להיות מאלה שישועתם מובטחת.

    הקליקו כאן



    0 תגובות