צפו: ראה"מ בשיחה מרגשת עם פולארד: "אנחנו מחכים לך"

    איתי גדסי No Comments on צפו: ראה"מ בשיחה מרגשת עם פולארד: "אנחנו מחכים לך"

    ראש הממשלה ערך שיחה מרגשת עם יהונתן פולארד לראשונה מאז הוסרו מעליו כל המגבלות. ראה"מ אמר ליונתן בשיחה האישית, "אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים". פולארד הודה לרה"מ על כך שעמד במילתו מלפני שנים כשאמר שיביא אותו לישראל

    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לראשונה, ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אתמול (שני) עם ג'ונתן פולארד ורעייתו אסתר שיחה חמה ומרגשת, לאחר הסרות כלל המגבלות על האסיר היהודי המפורסם בעולם.

    רה"מ נתניהו בירך את פולארד בשיחה המרגשת ואמר: "אנו מחכים לך. אתה צריך להרגיש באמת בבית. אתה צריך שיהיו לך כעת חיים נוחים, ששניכם תוכלו לעסוק בתחומי העניין שלכם, ואנו יכולים לטפל באסתר בטיפול הרפואי הטוב בעולם" הבטיח ראה"מ ליונתן.

    ג'ונתן פולארד הודה לרה"מ נתניהו על כך שעמד במילתו מלפני שנים כשאמר שיביא אותו לישראל. רה"מ נתניהו הודה לו על דבריו המרגשים.

    ראש הממשלה נתניהו בירך את רעייתו של פולארד, אסתר על סיומו של הקושי הגדול שעברה בגבורה עם בעלה: "אנחנו מחכים לכם, גם בעידן הקורונה, בזרועות פתוחות. אתם תקבלו מאתנו את החיבוק האמיתי של עם ישראל. אני רוצה לברך אתכם שנגמר הסיוט הזה ותוכלו לחזור הביתה לישראל".

    יונתן פולארד כתב לפני מספר ימים כי הוא מצפה לעלות לארץ הקודש בקרוב,  "הצעד האחרון שנותר לחירותינו הוא חזרתנו הביתה, לארץ ולעם שאנו אוהבים". פולארד הודה על התפילות והפעילות חוצת היבשות בשבילו: "אנו מבקשים להודות מקרב הלב על המכתבים ששלחתם ואתם שולחים לנו ובפרט על תפילותיכם לאורך כל השנים".



    0 תגובות