אסון התרסקות המטוס: קצין צה"ל ופרח טיס נהרגו בהתרסקות

    קובי פינקלר No Comments on אסון התרסקות המטוס: קצין צה"ל ופרח טיס נהרגו בהתרסקות

    קצין מילואים ששימש כמדריך טיסה ופרח טיס בבית הספר לטיסה נהרגו במהלך התרסקות המטוס בדרום הארץ. הודעה נמסרה למשפחות. מפקד חיל האוויר הורה על עוצר טיסות אימונים עד לבירור האירוע

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל התיר לפרסום לפני זמן קצר, כי במהלך התרסקות מטוס קל בשטח פתוח בדרום הארץ, נהרגו קצין צה"ל במילואים ששירת כמדריך טיסה וחייל צה"ל ששירת כפרח טיס מבית הספר לטיסה.

    מפקד חיל האוויר, אלוף עמיקם נורקין, הנחה על הקמת צוות תחקיר מומחים בראשות  קצין בדרגת אלוף-משנה לבחינת נסיבות האירוע. כמו כן, החליט מפקד חיל האוויר על עוצר טיסות אימונים והכשרות בחיל האוויר החל מהיום (שלישי).

    בצה"ל מעדכנים כי הודעות נמסרו למשפחותיהם. צה"ל משתתף בצער המשפחות וימשיך ללוותן.

    נשיא המדינה ראובן ריבלין ספד להרוגים וכתב, "‏ליבנו עם המשפחות של טייס חיל האוויר במילואים ופרח הטיס מבית הספר לטיסה, אשר נהרגו היום בהתרסקות המטוס בו התאמנו. הלב דאב על אובדן החיים שנגדעו כל כך מוקדם. משפחות יקרות, משפחת חיל האוויר, אני כואב את כאבכם. יהי זכרם ברוך".

    בדקות הקרובות צפויים לנחות מסוקים של צה"ל במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא) עם גופות ההרוגים בתאונת התרסקות המטוס הפרטי בדרום וניידות מד"א הממתינות במקום צפויות להעבירן למכון לרפואה משפטית באבו כביר.

    צילום: פלאש90


    0 תגובות