נתניהו שוחח עם ראש ממשלת בחריין: "בקרוב אבקר בממלכה"

    שלמה ריזל 1 Comment on נתניהו שוחח עם ראש ממשלת בחריין: "בקרוב אבקר בממלכה"

    ראש הממשלה נתניהו שוחח עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין וקיבל את הזמנתו לביקור רשמי בממלכה: "אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב", הודיע נתניהו

    ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    9:29
    19.03.24
    התעוררות No Comments on צחוק זה בריא; אבל יש גבולות | פינת אימא מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אמש (שני) עם יורש העצר וראש ממשלת בחריין הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, בה דנו על חיזוק הקשרים בין המדינות.

    ראש הממשלה נתניהו בתום השיחה: "שוחחתי עכשיו עם יורש העצר של בחריין הנסיך סלמאן בן חמד אל ח'ליפה, שיחה שנייה שלנו, מאוד ידידותית".

    "שנינו מאוד נרגשים מהעובדה שאנחנו יכולים להביא את פירות השלום לעמים שלנו ולמדינות שלנו בזמן קצר מאוד. ולכן, הוא גם הזמין אותי לבוא בזמן הקרוב לביקור רשמי בבחריין – אני אעשה זאת, בשליחותכם, בחפץ לב".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מר ריזל.
      אולי תסביר לי, למה כשרבין חתר לשלום הוא נקרא בוגד ועליו היה להירצח באמצעות הסתתו..
      וכשביב מוביל תהליך שלום (שהשמאל דיבר עליו תמיד, וביב התנגד לו), שלום תמורת חתירה תחת ביטחונה של מדינת ישראל, במכירת נשק מתקדם ואסטרטגי למדינות ערב, תוך הפרת עליונותה של ישראל, ללא ידיעת גורמים האמורים לדעת עליו ולקבל החלטה משותפת בעניין ע"פ החוק, וביניהם הקבינט ועדת חו"ב שרי ביטחון חוץ אוצר המטכ"ל, ותוך שחיתות ציבורית-פוליטית-ביטחונית קשה, של גזירת קופונים וגריפת הון עתק של מקורבים לרודן ידידיו ובני משפחתו הקרובים ביותר, ובניגוד לכל נורמה וחוק של קבלת החלטות ומכרזים:
      הוא נקרא פטריוט?
      שלום היסטורי???