ח"כ גינזבורג על התקפות ראה"מ: "שיתייצב לוועדה וישיב לשאלות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ גינזבורג על התקפות ראה"מ: "שיתייצב לוועדה וישיב לשאלות"

    יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג בריאיון ל"מהדורה המרכזית" השיב על התקפות הליכוד וראה"מ על הקמת וועדת הבדיקה לרכש כלי השיט ותוקף, "על ראש הגנב בוער הכובע". על מידור גנץ ואשכנזי מהנסיעה לסעודיה: "לא יכול להתנהג כשליט יחיד"

    צילום: שמעון מלכה, דוברות הכנסת
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ איתן גינזבורג התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן השיב להתקפות על גנץ שהורה על הקמת ועדת חקירה ותקף את  ראש הממשלה על אי העברת התקציב, "מי שחוצה קווים אדומים זה ממי שלא העביר תקציב. השיקול היחדי שלא מעבירים תקציב זה שיקול פוליטי. זה שלא ממנים בכירים זה שיקול פוליטי".

    על החלטת גנץ להקמת וועדת הבדיקה לרכש כלי השיט, מסביר גינזבורג, "במקרה הזה על ראש הגנב בוער הכובע. הרי זאת וועדה בדיקה ממשלתית לבדוק איך התנהלו תהליכי הרכש. אני עושה הפרדה בין המישור הפלילי לבין תהליכים התוך המערכת. כי נרכשו צוללות בלי שמערכת הביטחון הייתה מעורבת בתהליך".

    על עיתוי הקמת הוועדה אומר גינזבורג, "הקמת וועדה כזאת זה לא יכול לקרות מהיום למחר, זה נמצא בעבודת מטה כבר הרבה זמן. גנץ נמצא בהליך כבר כמה חודשים, הוא אמר שהוא בודק את התהליכים. הוא נחשף לעוד מידע שהוא לא נחשף אליו קודם לכן".

     



    0 תגובות