- רדיו קול חי - -

הרב רוזנשטיין: "הדיון בתקשורת לא עושה טוב לפתיחת הלימודים"

צילום: בעריש פילמר

הרב יעקב רוזנשטיין העומד בראש מספר מוסדות חינוך, התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" על רקע הוראת גדולי הדור לפתוח את כלל מערכת החינוך, אומר הרב רוזנשטיין, "ההוראה יצאה במוצ"ש במפגש של מנכ"ל החינוך העצמאי בביתו של מרן ראש הישיבה ודנו בה לעומק. הדיון בתקשורת לא עושה טוב לפתיחת הלימודים, העמימות שכל מוסד מביא הוראה פרטנית לתלמידים שלו, כך צריך להיות" אמר הרב רוזנשטיין.

יחד עם זאת מבהיר הרב רוזנשטיין כי "בכלליות ההוראות של מרן ראש הישיבה הם שצריך לשמור על כללי הזהירות, על עטיית מסיכות והרחקות, כיתות קטנות ובמרחבים פתוחים. הנושא הוא חינוכי קשה ורחב מאוד. מרן ראש הישיבה שומע את מנהלי המוסדות והסמינרים, הציבור שלנו נמצא במצב קשה מאוד".

עוד הוסיף, "אין פתרון טוב למשרד החינוך ללמידה מרחוק במיוחד בקרב הציבור החרדי, המכרז של הטלפונים הסלולאריים תקוע. הבנים יוצאים לתפילות 3 פעמים ביום. ויש בנות שלא יוצאות מהבית חודשים" מתריע הרב רוזנשטיין על המצוקה הקשה בקרב התלמידות בתקופה הזו.

הרב רוזנשטיין ביקש מציבור ההורים בתקופה הקשה הזו, "ההורים צריכים לפקוח את העיניים על הילדים, ובמקרה שמזהים מצוקה לשתף את המוסד החינוכי שיש לו צוותים מקצועיים שיכולים לעזור בנושא".