בנט לנתניהו וגנץ: "תודו שנכשלתם ופנו את הדרך למנהיגות חדשה"

    איתי גדסי 6 Comment on בנט לנתניהו וגנץ: "תודו שנכשלתם ופנו את הדרך למנהיגות חדשה"

    יו"ר ימינה תקף במליאה את התנהלות ראשי המדינה ואמר, "ילדי ישראל רואים אתכם משפילים אחד את השני, תתעשתו"

    נפתלי בנט במליאה צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט נאם היום (שני) במליאת הכנסת ותקף את התנהלות ראשי המדינה בימים אלו, "הדוגמה האישית הטובה ביותר שלכם כרגע – להגיד שנכשלתם ולפנות את הדרך למנהיגות חדשה לישראל".

    בנט סיפר על קבוצת נערים ששאלו אותו היום, "מה קורה בבניין הזה? סיפר בנט וקרא לתת דוגמא אישית ראויה, "בבה"ד 1 כתוב בענק: "ממני תראו וכן תעשו". היסוד של 2 מילים הללו – דוגמה אישית.
    הנהגת המדינה צריכה להוות דוגמה אישית. בן גוריון נהג כך ויישב בעצמו את הנגב. בגין נהג כך".

    בנט תקף את נתניהו וגנץ ואמר, "יש 2 וחצי מיליון ילדים שמסתכלים לבית הזה. הם רואים ראש ממשלה שלא מספר לשר החוץ ולשר הביטחון על ביקור דיפלומטי ואח"כ מדליף שהם לא ידעו כדי להשפיל אותם".

    עוד הוסיף, "הם רואים ששר הביטחון ושר החוץ מקימים ועדת חקירה פוליטית רק כדי להשפיל אותו בחזרה. ובתגובה? השר לבט"פ מקים ועדת חקירה נגד שר הביטחון. זו הדוגמה האישית?! בשביל זה נכנסתם לפוליטיקה?" שאל בנט".

    בסיום דבריו קרא לראשי המדינה להתעשת, "תתעשתו. הדוגמה האישית הטובה ביותר שלכם כרגע – להגיד שנכשלתם ולפנות את הדרך למנהיגות חדשה לישראל".



    6 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      פשששש בנט ממש דוגמא מצוינת… להזכיר לך מה עשית לאיתמר בן גביר??? ילדי ישראל רואים אותך בלי שום אידיאל רץ ומשפיל את כולם בשביל כמה קולות… זה דוגמא????!!!!

    2. 3

      בנט אתה לפיד וליברמן לא תהיו ראשי ממשלה במאה הזו ובכלל

    3. 2

      בנט הגיע לפני בערך שנה אלינו לאשקלון . בשכונה שלנו יש 8 בנינים ש9 קומות של מיזרוחניקים הם מלאים . ואיזה כבוד עשו לו! מי ישמע?!? אני לא הייתי נותנת לו שקל! אלק כבוד! וואלה איזה חצוף! אי אפשר להסתכל לו בפרצוף!