דרעי במתקפה על גנץ: "חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים"

    איתי גדסי 1 Comment on דרעי במתקפה על גנץ: "חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים"

    גנץ מתחיל לאבד את השותפים בממשלה: השר דרעי יוצא למתקפה חריפה לאחר החלטת השר גנץ להקים וועדת חקירה, והזהיר, "החקירה תהפוך את קודש הקודשים של צה"ל ומערכת הביטחון לחלק מתעמולה פוליטית". על המשך הממשלה אמר, "אני בספק אם יש הצדקה להמשיך בשותפות הזאת"

    אריה דרעי צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏אחד מעמודי התווך של הממשלה, והמבוגר האחראי בלשום של מספר שרים בממשלה, יו"ר ש"ס השר אריה דרעי יצא למתקפה קשה כנגד יו"ר כחול לבן השר בני גנץ, "אתמול נפל דבר בישראל, כחבר קבינט ותיק וכמי שעבד עם שרי ביטחון, אני לצערי יכול לקבוע ששר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים" אמר דרעי בהצהרה מיוחדת לתקשורת בסיעת ש"ס.

    לדבריו, "הקמת הוועדה שהוא בעצמו התנגד לה לפני מספר חודשים תהפוך את קודש הקודשים של צה"ל ומערכת הביטחון לחלק מתעמולה פוליטית. אני קורא לך – תרמת את מירב שנותייך לביטחון ישראל. חזור בך ונמשיך לשמור את מערכת הביטחון מחוץ למשחק הפוליטי" קרא דרעי לגנץ.

    דרעי הזהיר מפני פירוק הממשלה, "אנחנו בשעת נעילה של הממשלה – כעת צריך להניח הכל בצד כדי להתמקד בקורונה, אם לא נתעלה עכשיו לגודל השעה ונתאחד כולנו יהיה מאוחר מדי, ואת המחיר עם ישראל כולו ישלם לצערי הרב" התריע דרעי.‏

    השר דרעי הזכיר כי הממשלה קמה לצורך טיפול בקורונה ולאור ההנהלות ייתכן והיא הגיעה לסוף דרכה, "לפני מספר חודשים חשבתי שממשלת אחדות תהיה טובה למדינת ישראל בגלל מגפת הקורונה והמשבר הכלכלי. לאור ההתנהלות לאחרונה אני בספק אם יש הצדקה להמשיך בשותפות הזאת".



    1 תגובות

    מיין תגובות