פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות של קול חי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תמונה עלית'עלית' יצאה במבצע נושא פרסים תחת הכותרת "קניות לשנה שלמה עם שוקולד עלית". בין האוספים 20 אריזות שוקולד 'עלית' אשר יניחו את המעטפות בצירוף פרטים בתיבות המבצע שבסניפי רשת 'ספרי אור החיים' יוגרלו: קניות לשנה שלמה! (25,000 ש"ח לקניות ברשת מזון), 12 פרסים בשווי 1,000 ש"ח לרכישת צעצועים ו20 חבילות שי של 'עלית' בנוסף, כל מי שישלשל את המעטפה לתיבות המבצע יקבל על המקום 'עיתונלי' במתנה! לדברי שי חגואל, מנהל שיווק שוקולד בחטיבת תענוג והנאה בקבוצת 'שטראוס': "מבצע "קניות לשנה שלמה" מגשים את חלומה של כל משפחה". במקביל משודרת מדי יום ראשון בשעה 18:00 התוכנית 'מתוקים במטבח' בה מתמודדות 12 ילדות על הכנת קינוחים מתוקים בחסות 'שוקולד פרה של עלית'. המנצחת תזכה בחופשה משפחתית והעולות לגמר יזכו בשוקולד 'עלית' לשנה שלמה.

    תמונה2חדש בסדרת משקאות החלב למהדרין של 'יטבתה': החברה השיקה משקה 'ונילה' בטעם וניל קיצי, במהדורה משפחתית של ליטר. כמו יתר מגוון משקאות החלב של 'יטבתה', משקה ונילה, נמצא תחת הכשרות המהודרת של בד"ץ מהדרין בראשות הגר"א רובין שליט"א.

     

     

    בעקבות הביקוש הרב מצד ההורים הוציאה 'סימילאק למהדרין' דוגמיות התנסות המאפשרות להיחשף לתחליף החלב. אמהות יכולות לפנות אל מוקד 'צוות המומחים' הכולל דיאטניות ואחיות טיפת חלב, בטלפון 1800-65-65-01. הצוות יענה וידריך בכל הנוגע לתזונת תינוקות, וישלח דוגמיות.

    דירקטוריון 'מזרחי-טפחות' אישר את מינויו של אלדד פרשר לתפקיד מנכ"ל הבנק, במקומו של אלי יונס. זאת, בהתאם להמלצה שהתקבלה פה אחד בוועדת האיתור, שבראשה עמד יו"ר הבנק, משה וידמן. פרשר כיהן עד כה כסמנכ"ל ומנהל החטיבה הפיננסית של 'מזרחי-טפחות'.

    מלגת מרכנתילבנק 'מרכנתיל' השיק 'תוכנית מלגת מרכנתיל' לסטודנטים הלומדים מקצוע באחד ממוסדות הלימוד האקדמיים החרדיים. הסטודנטים יזכו להלוואת מימון לימודים בתנאים אטרקטיביים כשתחילת ההחזר הינה רק שנה אחרי סיום הלימודים. בנוסף, כל סטודנט שיבקש הלוואה במסגרת מלגת מרכנתיל יקבל מענק מתנה בגובה ארבעה חודשי הלימודים הראשונים (25 ₪ כפול ארבעה חודשים). כן ניתן להחזיר את סכום ההלוואה במלואו בכל שלב ללא עלות פירעון מוקדם. סטודנט אשר יקבל הלוואת משכנתא בבנק יהיה רשאי לצרף את יתרת החוב שהצטברה בהלוואת מימון שכר לימוד להלוואת המשכנתא.



    0 תגובות