ראה"מ במסר ראשון לממשל ביידן: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם"

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ במסר ראשון לממשל ביידן: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מחדש את המאבק כנגד הסכם הגרעין המסוכן מול איראן וקורא לממשל ביידן המסתמן שלא לחזור להסכם מול איראן ממנו פרש נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. נתניהו הבהיר כי "צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני"

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (ראשון) בטקס האזכרה הממלכתי לבן גוריון, והעביר מסר ראשוני לממשל ביידן המסתמן על עסקת הגרעין מול איראן: "אסור לחזור להסכם הגרעין הקודם. צריך להתמיד במדיניות בלתי מתפשרת כדי להבטיח שאיראן לא תפתח נשק גרעיני" אמר נתניהו.

    ראש הממשלה הוסיף, "בזכות עמידתנו הנחרצת נגד ההתגרענות של איראן – ובזכות ההתנגדות שלנו להסכם הגרעין עם איראן – מדינות ערביות רבות שינו מן היסוד את גישתן לישראל" ציין נתניהו.

    כזכור, נשיא ארה"ב המסתמן ג'ו ביידן אמר במהלך קמפיין הבחירות כי ממשל בראשותו יחזור להסכם הגרעין עם איראן.

    גם שר הביטחון בני גנץ התייחס בפתח ישיבת הממשלה היום לאזכרה של בן גוריון ואמר, כאיש צבא וכשר הביטחון אני לוקח ממנו את האמירה: "אם נלחם, נלחם בעתיד ולא נחזור לעבר". אני חושב שתפיסת הביטחון ברמות השונות: מרמת רה"מ ועד רמת החיילים בשטח, ברמת התפיסה המבצעית לדעת להסתכל על קרבות עתידיים ולא על מלחמות העבר בלבד – יש לנו הרבה מאוד אתגרים ביטחוניים שונים לחלוטין מאלו שעמדו בפני דוד בן גוריון כשהוא קיבל את ההחלטות ואנחנו חייבים להתקדם ביכולת שלנו לתת להם מענה".



    0 תגובות