הממשלה אישרה את מינויו של רו"ח יהלי רוטנברג לחשב הכללי

    איתי גדסי No Comments on הממשלה אישרה את מינויו של רו"ח יהלי רוטנברג לחשב הכללי

    דיל המינויים: הממשלה אישרה את מינויו של רו"ח יהלי רוטנברג לחשב הכללי במשרד האוצר ואת מינוי של הוד בצר למנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי

    צילום: גלעד ארצי
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הממשלה אישרה היום (ראשון) את מינויו של רו"ח יהלי רוטנברג לחשב הכללי במשרד האוצר.

    רוטנברג, אשר לו הכרות מעמיקה עם משרד האוצר והחשב הכללי, כיהן בשורה של תפקידים בכירים באגף במשך כ- 13 שנה לרבות ראש חטיבת המימון והאשראי, החשבונאי הראשי, חשב בכיר מטה חשכ"ל, סגן חשב משרד החינוך ועוד.

    במסגרת תפקידיו לאורך השנים היה אחראי על תחומים מקצועיים רחבים וביניהם תחומי המקרו ומימון החוב הממשלתי, כלי ערבויות המדינה, אשראי לעסקים, הלוואות המדינה, ניהול הנזילות הממשלתית, הכנסות וגביה, ועוד.

    בשלוש השנים האחרונות כיהן כסמנכ"ל הכספים ומנהל הכספים הראשי של קבוצת בזק.

    רוטנברג צפוי להיכנס לתפקידו בימים הקרובים, עם סיום תקופת העסקתו בבזק.

    רוטנברג (46), רואה חשבון מוסמך, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים מאונ' בר אילן.

    שר האוצר, ישראל כ"ץ: "אני מברך על החלטת הממשלה לאשר את מינוי רו"ח יהלי רוטנברג לתפקיד החשב הכללי במשרד האוצר. בשבועות האחרונים ניהלתי מאבק להביא לאישור המינוי בממשלה בשל חשיבותו לניהול תקין של תקציב המדינה וייצוג מדינת ישראל בפני גורמי כלכלה חשובים בעולם ואני שמח שהיום המאמץ נשא פרי".

    כץ הוסיף "רו"ח יהלי רוטנברג הוא איש מקצוע מהמעלה הראשונה, בעל חשיבה יצירתית והכרה עמוקה עם משרד האוצר והמשק הישראלי. לאחר שמילא בהצטיינות שורה של תפקידים במשרד, אני משוכנע שיחד נוכל לקדם את המדיניות אותה אני מוביל במשרד, כדי להבטיח את חוסנו ויציבותו של המשק הישראלי, תוך הפגנת סולידריות ורגישות חברתית כלפי בעלי העסקים, העצמאיים והשכירים במהלך המשבר הכלכלי. אני מאחל ליהלי בהצלחה במילוי תפקידו ומשוכנע שהוא יתמודד בצורה מיטבית למול האתגרים הרבים העומדים בשעה זאת, בפני משרד האוצר בכלל ובתפקיד החשב הכללי בפרט".

    בתוך כך, הממשלה אישרה גם את מינוי הוד בצר למנכ"ל משרד ראש הממשלה החליפי.



    0 תגובות