ח"כ מיכאלי: "לעצור את המהלך הבלתי חוקתי שמוביל השר פרץ"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ מיכאלי: "לעצור את המהלך הבלתי חוקתי שמוביל השר פרץ"

    חיכוכים במפלגת העבודה המפולגת; ח"כ מרב מיכאלי שנותרה באופוזיציה דורשת מוועדת החוקה של המפלגה לעצור את המהלך שמוביל היו"ר השר פרץ לבחירת יו"ר המפלגה על ידי חברי הוועידה בלבד: "עצרו באופן מיידי את המהלך הבלתי-חוקתי"

    עמיר פרץ צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מרב מיכאלי (העבודה), שנותרה באופוזיציה ולא נכנסה לממשלה יחד עם חברי מפלגתה היו"ר פרץ וח"כ שמולי, פנתה לוועדת החוקה של מפלגת העבודה בדרישה לעצור את המהלך שמוביל יו"ר המפלגה לשנות את שיטת הבחירה במפלגה, כך שבבחירות הפנימיות הבאות ייבחר היו"ר על ידי חברי הוועידה במקום על ידי כלל מתפקדי המפלגה.

    "עצרו באופן מיידי את המהלך הבלתי-חוקתי שמוביל עמיר פרץ לבחירת יו"ר המפלגה על ידי חברי הוועידה בלבד, ולא על ידי כלל חברות וחברי המפלגה כפי שנעשה בעשרות השנים האחרונות", קוראת ח"כ מיכאלי לחברי הוועדה.

    לטענת ח"כ מיכאלי, כבר ביוני 2019 החליטה ועדת החוקה (של מפלגת העבודה) כי העברת הפורום הבוחר מכלל חברי המפלגה אל צירי הועידה הוא שינוי שיטת הבחירות, שבאילוצי הזמן הקיימים, ייצר יתרון לא הוגן לחלק מן המתמודדים ויפגע בעיקרון השוויון. "העיתוי למהלך האמור, סמוך למועד בו אמורות להיערך הבחירות לזהות יושב ראש המפלגה הוא מחטף שערורייתי. הדברים מקבלים משנה תוקף נוכח העובדה כי המועד לבחירת יו"ר מפלגת העבודה חלף לאחרונה, באופן המחייב עריכת בחירות מקדימות בקרב כלל חברי המפלגה בהקדם האפשרי", כותבת מיכאלי.

    לדבריה "מפלגת העבודה שייכת בראש ובראשונה למתפקדות ולמתפקדים שלה. הצמד שמולי-פרץ, כמו גנבים בלילה, מנסה לבצע מחטף ולגנוב את המפלגה, למרות שהם יודעים כי מדובר בהליך לא חוקי. איך הם יודעים? כי רק לפני שנה וחצי, עתר עמיר פרץ נגד ביטול הפריימריז ויודע היטב מה אמר בית המשפט. אם בית הדין של התנועה לא יזרוק את היוזמה הזו לפח, ניפגש בבית המשפט".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      הכל זה עדתי כל הסמולנותר ללא מנהיגות בגלל שאתה פרץ או שמולי גזענים אוהבי לבנים מתי תפסיקו להיות תמימים עבדים נרצעים של הסמול

    2. 1

      פרץ נחשב במפלגת העבודה הומלס , כך מפלגת העבודה יכולה לפעול מידית לבחירה של הנהגה ולהתעלם מההומלס ולתבוע אותו כספית על כל נזק שגרם למלגה ולבדוק לאן נעלמו כל כספי מפלגת העבודה כולל נכסים של בית ארלוזורוב .