הוסרו ההגבלות על המרגל היהודי-אמריקאי ג'ונתן פולארד

    שלמה ריזל 2 Comment on הוסרו ההגבלות על המרגל היהודי-אמריקאי ג'ונתן פולארד

    ארה"ב הסירה את ההגבלות שהוטלו על המרגל היהודי אמריקאי ג'ונתן פולארד מאז שחרורו מהכלא | פולארד צפוי לעלות ארצה

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת השחרורים בארה"ב הסירה את כלל המגבלות שהוטלו על המרגל היהודי-אמריקאי ג'ונתן פולארד עם שחרורו מהכלא האמריקאי. לפולארד יותר לצאת מארה"ב ולעלות לישראל.

    ראש הממשלה בנימין נתניהו ברך על כך ומסר "ראש הממשלה מודה לשגריר ישראל בארה"ב רון דרמר שניהל את המגעים באחריות וברגישות מול הממשל האמריקני. ראש הממשלה מצפה שג'ונתן פולארד יגיע בקרוב לישראל ומבקש לחזק אותו ואת אסתר, יחד עם כל אזרחי ישראל".

    נשיא המדינה ראובן ריבלין: "‏לאורך כל השנים כאבנו את כאבו וחשנו אחריות ומחויבות להביא לשחרורו של ג'ונתן פולארד, וכעת ניתן לברך בפה מלא 'ברוך מתיר אסורים' אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות שלאחריהן שנים תחת מגבלות. אנו מחכים לו ולמשפחתו בבית, לחיים חדשים בבריאות ושלווה".

    שר הביטחון לשעבר ויו"ר ימינה נפתלי בנט מסר "ושבו בנים לגבולם. ‏מדינת ישראל חבה חוב עמוק ליונתן פולארד שנתן למעננו למעלה מ-30 שנים מחייו, ‏ואנחנו מחכים לקבל את פניו ולחבק אותו כאן, על אדמת ישראל, שהיא-היא ביתו בהקדם האפשרי"

    שר הביטחון: "‏הסרת המגבלות מיונתן פולארד הן חדשות טובות עבור כולנו וסגירת מעגל חשובה עבור מדינת ישראל. יונתן, אחרי כל כך הרבה שנים, אני שמח מאוד שבקרוב תהיה כאן איתנו ומקווה לפגוש אותך ואת אסתר, לה אני מאחל החלמה מהירה".

    שר הבריאות יולי אדלשטיין: "מדינת ישראל מחכה ליונתן. זו בשורה נהדרת ומשמחת, אחרי שהמדינה הפקירה אותו במשך שנים ארוכות, סוף סוף נוכל לראות את יונתן בישראל. אסתר – את היית הלביאה הלוחמת שלא ויתרה לרגע ובמשך 25 שנה הפעלת כל לחץ אפשרי למען חברנו יונתן. אני מבקש לחזק אתכם ומחכה לראות אתכם איתנו כאן בבית".



    2 תגובות

    מיין תגובות