מקלב ברכסים: "אנחנו מחוייבים להדביק את הפער בתשתיות ובתחבורה"

    קלמן טלר No Comments on מקלב ברכסים: "אנחנו מחוייבים להדביק את הפער בתשתיות ובתחבורה"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב: "רכסים מתפתחת לבלי הכר, אנו מחוייבים להדביק את הפער בתשתיות ובתחבורה" | בביקור הודיע סגן שר התחבורה והרשות החרדית אורי מקלב כי משרדו יחל בתכנון מסופי תחבורה ברכסים, רשת קווי תחבורה ציבורית חדשים ותחנות היסעים נוספות, "פיתוח התחבורה במקום תעודד את הציבור לבוא למקום"

    18:58
    16.04.24
    אבי יעקב No Comments on מספיק טעם לכווולם: סודה בטעמים למהדרין בפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר התחבורה והרשות החרדית אורי מקלב הגיעו היום יחד עם צוות לשכתו ואנשי משרדו לפגישת עבודה במועצה המקומית ברכסים, אל הפגישה התלוו ראש המועצה דן כהן, סגן ראש המועצה והמ"מ יצחק רייך, חבר המועצה שלמה הומינר מהנדס העיר, הגזבר ושדרת הנהלת המועצה המקומית. כבר בפתח הישיבה המורחבת שהתקיימה על פי כללי הבריאות והזהירות אמר סגן השר מקלב כי היישוב מתפתח משנה לשנה ואנחנו חייבים להדביק את הקצב בכל התחומים, בתשתיות, בקווי השירות ובתכנון נכון של התחבורה במקום. מהנדס העיר הציג את הבעיות הממוקדות בעיר בימים אלו מול משרד התחבורה.

    ראש המועצה דן כהן סגנו וממלא מקומו יצחק רייך הציגו בפני סגן שר התחבורה מקלב את הצורך בבבניית מערך רימזור חדש לעיר, תכנון חדש של קווי התחבורה הציבורית ליישוב והעמדת תחנות היסעים חדשות לרווחת הציבור, "כיום ישנו איכלוס נרחב, מאות משפחות שמגעים הנה מדי שנה וחייבים לתת להם את השירות", אמר יצחק רייך סגן ראש המועצה. מקלב הודיע כי לבקשתו הוספו עשרות תגבורי קווי השירות הקיימים בסופי השבוע בעת הזו.

    חבר מועצה הומינר הדגיש כי בימי בין הזמנים רכסים הינה מקום תיירות גדול, "המוני נוסעים מגעים למקום בתחבורה הציבורית, אנחנו רואים את זה מתגבר משנה לשנה ועל משרד התחבורה להיערך לכך מבעוד מועד" חבר המועצה פנחס ברויאר מחזיק תיק תחבורה הציג בישיבה את מצב התחבורה בעיר ופריסת רשת קווי התחבורה הציבורית, לאחר מכך סקר את מסקנות ועדת התחבורה ומשאל התושבים ביישוב מהם עולה כי תושבי גבעה ג' ברכסים נמצאים במצוקה קשה כאשר המרחק לתחנת האוטובוס הקרובה עולה על קילומטר, בנוסף קיים מחסור חמור בתחבורה בשעות הערב המקשה על חיי היום יום במקום.

    סגן שר התחבורה והרשות לפיתוח חרדי אורי מקלב בירך על שיתוף הפעולה הפורה הקיים והנחה את צוותו להציב תחנות אוטובוסים ביישוב בשני שלבים, כאשר בשלב הראשוני בכדי לתת מענה מידי יוצבו תחנות שאינן מקורות ומיד יכנסו לביצוע מקביל של תחנות מקורות. במקביל הודיע סגן השר מקלב כי משרדו יחל באופן מידי לתכנן מסופי תחבורה חדישים ומרכזים לרכסים אשר ירכזו את כל קווי שירות אל העיר וממנה במטרה לצמצם את עומסי התנועה בתוך היישוב, לבקשת סגן ראש המועצה והמ"מ רייך הורה מקלב לתכנן מחדש במקביל לכניסת מסופי התחבורה רשת קווי תחבורה ציבורית חדשה שתוכל להתאים למסופי התחבורה יחד עם תגבור קווי קיימים וקווי הזנה למסופים.

    לאחר מכן הציגו אנשי לשכת מקלב את פעילות הרשות לפיתוח כלכלי חברתי שהקים סגן השר אורי מקלב והיכולות לסייע לציבור בצמצום הפערים הגדולים שיש בחברה, סגן ראש המועצה רייך הדגיש את הצורך להביא לתכנון יישוב חרדי חדש, לא עוד בניית בתים לציבור אלא תכנון מקיף של יישוב חרדי, "זה מה שרכסים צריכה וזה מה שהציבור בארץ צריך".

    מקלב הנחה את ראש הרשות לפיתוח כלכלי חברתי חרדי מר רועי אסף לקיים מחקר מעמיק יחד עם למ"ס ולבחון את שיטות הפעולה הנצרכות לפיתוח רכסים, בתחבורה, בחינוך, ברווחה, בדיור ובשיפור איכות החיים. סגן שר התחבורה והרשות לפיתוח חרדי אורי מקלב סיכם את הישיבה ואמר כי "רכסים צריך הרבה יותר מאשר רק תגבורים לטיפול נקודתי, חייבים להביא תכנון תחבורתי חדש ליישוב, אנחנו נכנס לעבודה החל ממחלף רכסים ועד למסופי התחבורה והוספת קווי שירות בעז"ה".



    0 תגובות