גפני: "לא שוכחים לבנט את 'ברית האחים'"

    אסתי פלד 1 Comment on גפני: "לא שוכחים לבנט את 'ברית האחים'"

    ח"כ גפני בשיחה עם קול חי: "בנט הלך עם לפיד ל'ברית האחים' ואנחנו לא שוכחים את זה, ועכשיו הוא ממשיך בקו הזה ואומר שביבי נכנע לחרדים, זו אמירה שלא תסולח, אלו אמירות שגובלות בהפקרות ממש"

    משה גפני צילום: פלאש90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ משה גפני שוחח היום (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום בתכנית 'פילפוליטיקה' כאן בקול חי.

    ריבלין ובלום טרם הראיון: "מה לא אמרו עליו כשהוא היה חולה, שהוא חלש, לא בכושר, אין לו אנרגיות, ראינו אותו השבוע מנהל מלחמות בוועדת הכספים, והבוקר שמענו אותו בגל"צ, זה גפני של פעם, בשיא כוחו, כל משפט שלישי שלו זה כותרת, מגן והודף את האשמות נגד הציבור החרדי – מגיע לו זר פרחים".

    ח"כ גפני מתייחס לאפשרות של שיתוף פעולה עם יו"ר ימינה: "בנט הלך עם לפיד ל'ברית האחים' ואנחנו לא שוכחים את זה, ועכשיו הוא ממשיך בקו הזה ואומר שביבי נכנע לחרדים, זו אמירה שלא תסולח, אלו אמירות שגובלות בהפקרות ממש".

    "אנחנו מפלגה שלא מזגזגים", מצהיר גפני "יכול להיות שבגלל זה אנחנו לפעמים מקבלים פחות קולות, עמדתינו ברורה עשרות שנים ונשמעת לגדולי התורה, מפלגתו של בנט שחברה ללפיד ופגעה ביהדות ובכל דבר שקדוש ויקר לנו. זה מדליק נורה אדומה וזו אפשרות שיכולה לחזור על עצמה אחרי הבחירות אם וכאשר הם יהיו".

    "אני לא סומך על אף אחד במערכת הפוליטית", מוסיף גפני "אני בכלל לא בטוח שבנט וסמוטריץ רצים יחד, וגם אם כן הם לא בוגרי העסקונה החרדית, הם עלולים לחבור לכל מיני גורמים מסוכנים, אין להם מושג של דעת תורה, אני הצטערתי שהם לא איתנו כעת ואני מאוד מקוה שגוש הימין יחזור במלואו".

    גפני מתייחס לנושא התקציבים ואומר "לא יכול להיות מצב שאחרי שהצלחתי להביא את כל תקציב הישיבות שקל לשקל כמו ב-2019, פתאום אני מגלה ש-13 מליון שקל נלקח לכל מיני תכניות, כמו של השר פרץ שלקח כסף לעוטף עזה ושל יצחק כהן שלקח כסף לביטוח לאברכים. ביקשתי מהשר גלנט שיפסיק את הנוהל הזה".

    בנוגע לחוק הגיוס, אומר ח"כ גפני: "אמרתי לגנץ 'אתה חתום על הסכם ואתה מחויב להעביר את חוק הגיוס מיד', בנושא התקציב אנחנו תומכים בעמדתו אבל אין לזה קשר, עם כל הכבוד שיעביר את חוק הגיוס עכשיו".

    גפני מתייחס לנושא נוסף "הנושא של הפרת הסטטוס קוו שגנץ עשה אחרי ניסנקורן לא יעבור לו בשקט, נהיה הפקרות במדינה, לא יכולים שרים לקבל החלטה בניגוד לעמדת הכנסת, זו שערוריית עולם, אני קורא לגנץ: אתה איש מסורתי חזור בך מההחלטה הזו. במקביל אני ממתין לתשובה של היועמ"ש בעניין הזה".

    "אנחנו לא יכולים לבוא לכנסת, לטפל בציבור החרדי עם פינצטה, ולא מעניין אותך מאף אחד אחר, אנחנו בדגל התורה חונכנו שצריך לדאוג לכולם, להפוך את זה לנושא אידיאולוגי שעל זה מדברים כל הזמן ועל זה עושים משברים, אני לא בטוח שזה מה שצריך לעשות".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כך הוא ידחוק את בנט להצטרף ללפיד יותר חכם לשכוח ולהתחיל מחדש – אם בנט יקבל 25 מנדטים והחרדים יעשו עליו חרם לא יה יה לו ברירה ושוב והוא ילך עם לפיד לממשלה של ביבי -ביבי בגד בנו לא בנט שנדחק לפינה .