עו"ד בן יצחק: "אין הדבקות בהפגנות"; ח"כ קרעי: "קישקוש"

    ישראל רובין 5 Comment on עו"ד בן יצחק: "אין הדבקות בהפגנות"; ח"כ קרעי: "קישקוש"

    ח"כ קרעי בשיחה עם קול חי: "הנושא הזה של ההשוואה לנאצים זה מזעזע. אלו קווים אדומים שאסור לחצות אותם בשום מקום ולאף אחד מהצדדים" | עו"ד גונן בן יצחק: "בשיח הזה אנחנו ממשיכים ומדרדרים את השיח במדינת ישראל"

    צילום: יונתן סינדל / Flash90     
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ שלמה קרעי (הליכוד) על אמירתו של המפגין ממחאת 'קריים מיניסטר' שהשווה את ראש הממשלה נתניהו לצורר הנאצי: "אין ספק שמדובר כאן בשוליים סהרוריים בשולי המחנות. הנושא הזה של ההשוואה לנאצים זה מזעזע. אלו קווים אדומים שאסור לחצות אותם בשום מקום ולאף אחד מהצדדים. אני שמח שאותו מפגין התנצל על כך ומקווה שלא נשמע את זה יותר".

    "זאת קבוצה קטנה של אנרכיסטים שלא מכבדת את ההליך הדמוקרטי ואת ההכרעה בקלפי", מוסיף קרעי ותוקף בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית כאן בקול חי.

    עו"ד גונן בן יצחק, ממובילי המחאה נגד ראש הממשלה הצטרף גם הוא לשיחה, ואמר: "מי שמסכן את בריאות הציבור אלו פוליטיקאים שיושבים בכנסת ומחליטים החלטות פוליטיות".

    עם זאת, אמר בן יצחק "דווקא ביום הזה אני מעדיף לעצור את השיח המפלג. אנחנו נמצאים בתקופה שבה השיח הולך ומדרדר. גם בימין וגם בשמאל. נאמרו דברים מאוד קשים. אני אגיד פה דברים מאוד נחרצים נגד השוואה של מישהו, בוודאי של ראש ממשלה בישראל, וגם של אנשים אחרים לצורר הנאצי. אין מקום לאמירה הזו. בשיח הזה אנחנו ממשיכים ומדרדרים את השיח במדינת ישראל".

    אבי מימרן בנוגע להפגנות: "מה עם ערבות הדדית? אתם מפגינים בהמוניכם בשעה שאנשים אחרים יושבים בבית". בן יצחק: "מערכת החינוך במגזר החרדי פתוחה, אם אתה מדבר על ערבות הדדית. וגם בנושא של ההדבקה בהפגנות – זה ספין. כולם יודעים שלא היה מקרה אחד של הדבקה בהפגנות ואם היה היו מנפנפים בו בראש חוצות".

    בן יצחק הוסיף ואמר בנחרצות, כי "אם ההפגנות היו מוקד הדבקה – הייתי קורא לאנשים שלא להפגין".

    ח"כ קרעי הגיב לדברי בן יצחק על כך שאין הדבקות בהפגנות: "זה קישקוש מוחלט. זה פשוט לא מתועד בטפסים של משרד הבריאות. בנוסף, תוצאות מחקר בארה"ב הוכיחו שבמקומות בם היו התקהלויות כמו הפגנות היו ערים אדומות. הם מפסידנים שלא יודעים להפסיד בכבוד ולכבד הכרעה דמוקרטית בבחירות".

    בנוגע לחילופי השלטון בארה"ב, אמר ח"כ קרעי: "אינני מתוח מחילופי השלטון בארה"ב. אין שום ספק שטראמפ היה נשיא מאוד ידידותי למדינת ישראל, היחסים של ארה"ב עם ישראל הם תמיד טובים, והיו כך גם כאשר היה שלטון רפובליקני וגם כאשר היה שלטון דמוקרטי. לפעמים יש חילוקי דעות אבל בסך הכל ישראל היא בת ברית גדולה של ארה"ב. לארה"ב יש אינטרס מאוד גדול שישראל תתחזק. ולכן אנחנו לא מודאגים אלא רק מקווים שהידידות הזו תימשך".



    5 תגובות

    מיין תגובות
    1. 5

      אחרי שהליכוד כשל בניהול משבר הקורונה והביא עלינו חורבן כלכלי מנסים למצוא אשמים חליפים

      1. למה כשל לא הורידו את הדירוג של ישראל וגם תגיד מי ינהל את המדינה
        אין לכם שום אלטרנטיבה אתם סתם אנטי ביבי בלי שום סיבה סתם

    2. 4

      חבר הכנסת קרעי. למה אתה אומר "קשקוש" בלי לבדוק. למה הרוע הצרוף שלך. ההפגנות באוויר הפתוח. אנשים עם מסכות.
      ראיתי 15 איש שהיפגינו ליד משפחת פרקש. וחלקם היו בלי מסכות. ה – 15 "הביבסטים" שהתנהגו כמו חיות. אצל משפחת פרקש. שהיא משפחה פרטית. לא ראיתי שגינת את זה הפגנה ח"כ קרעי. הבן הטייס של משפחת פרקש. נתן לך את החיים במותו. בגלל הדיבורים שלכם המנדטים שלכם יורדים. אתה צריך להתבייש ח"כ קרעי.

    3. 3

      מציע לקרעי לבטל את ישראל.להקים את קרעיקשקוש שתהיה תפורה לטעמו.דיקטטורית.דתית.רדודה.ללא בית משפט.כל הנתינים יהיו אנשי ימין מי שישאר בשמאל יוכנס למכלאות לאנשים לא רצויים.בסיס הישות הדיקטטורית יהיה עבדות של כל הנתינים פרט לחברי הכת השלטת .בהצלחה

    4. 2

      לא זכור לי ששמעתי את קרעי מצפצף, כשקראו קריאות נאציות בפועל נגד חרדיים.
      אז אין לי כרגע כל בעיה