מזכיר המדינה האמריקאי: נסמן מוצרים מיו"ש כ'תוצרת ישראל'

    שלמה ריזל No Comments on מזכיר המדינה האמריקאי: נסמן מוצרים מיו"ש כ'תוצרת ישראל'

    מתנה נוספת מהדוד סם: מזכיר המדינה האמריקאי מייק פומפאו הצהיר בביקורו ההיסטורי ביו"ש כי ארה"ב תמסן מוצרים משטחי יו"ש כ'תוצרת ישראל'

    ראש הממשלה נתניהו עם מזכיר המדינה האמריקאי פומפאו הבוקר צילום: קובי גדעון / לע"מ
    12:02
    18.04.24
    איתי גדסי No Comments on דאגת היועמ"שית למחבלים: התכתשות בן גביר וארבל דלפה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשורה היסטורית של ארה"ב בתום ביקור שר החוץ האמריקני פומפאו: מוצרים ישראלים משטחי C יסומנו בקרוב ברשתות השיווק באמריקה בתווית: "מיוצר בישראל", ואילו מוצרים ישראלים משטחי a ו-b ימשיכו להיות מסומנים בתווית "מיוצר בגדה המערבית". כך הצהיר מזכיר המדינה האמריקני, מייק פומפאו בביקורו ביהודה ושומרון.

    בנוסף, הצהיר פומפאו, כי הממשל בוושינגטון ימנע העברת כספים לארגונים התומכים בארגון ה-BDS ודומיו המעודדים חרם על ישראל ומתנגדים לשיווק מוצרים מההתיישבות

    במועצת יש"ע בירכו על ההחלטה ומסרו: "אנו מברכים על ההכרזה החשובה של מזכיר המדינה פומפאו. במשך שנים רבות נעשתה דה-לגיטימציה לתוצרת של ההתיישבות הישראלית וההחלטה שהתקבלה היא אבן דרך חשובה במאבק בחרם הבינלאומי וב-BDS. בהחלטה זו, אומר הממשל האמריקאי כי אין מקום לארגונים אנטישמיים ואנטי-ישראליים".

    "אנו מודים למזכיר המדינה פומפאו ולממשל האמריקאי על ההחלטה החשובה, שמכירה במציאות בשטח לפיה יהודה, שומרון ובקעת הירדן הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל ושנותנת גב למאבק בארגוני החרם".

    "התוצרת החקלאית, מפעלי התעשייה וחממות ההייטק של האזור הם חלק חשוב בפיתוח ההתיישבות, ואנו גאים לתרום לכלכלה הישראלית ולהתקדמות הטכנולוגית בישראל".

    יו"ר סיעת ימינה, ח"כ איילת שקד הגיבה: "הודעת מזכיר המדינה האמריקאי היא בשורה חשובה למפעל ההתיישבות. הקשר החזק וההדוק עם ממשל טראמפ ממשיך להניב פירות. צריך לנצל את חלון ההזדמנויות הקיים, לטובת חידוש הבנייה והסדרת הישובים".

    יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ': "אדוני ראש הממשלה, ההתיישבות הצעירה מחכה לך. ממשל טראמפ תמיד צעד לפנינו. תוביל את הסדרת ההתיישבות ותשאיר חותם חיובי ולא רק תתהדר בקרבות בלימה בימי אובמה. ולממשל טראמפ, שוב, עם ישראל אומר תודה".



    0 תגובות