הקבינט אישר הקלות נוספות במערכת החינוך ובבתי עסק

    איתי גדסי No Comments on הקבינט אישר הקלות נוספות במערכת החינוך ובבתי עסק

    קבינט הקורונה אישר הקלות נוספות ללימודים במערת החינוך ובהכשרות המקצועיות. כמו כן בבתי עסק גדולים תגדל מכסת הקונים עד ל-10 אנשים. תלמידים הזקוקים למסייע יוכלו לקבל את העזרה הנדרשת

    בנימין נתניהו צילום: פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה אישר בשעת לילה במשאל טלפוני את ההקלות החדשות שאושרו במשרד הבריאות במערת החינוך, בעסקים ובפתיחת גני החיות. לאחר שבדיון ועדת החוקה דרש היו"ר ח"כ אשר ליצור קטגוריות לחנויות קטנות וגדולות, אישר הקבינט את הגדלת התפוסה המרבית המותרת בחנות רחוב ובחנות הפועלת במתחם קניות בהתאם לגודל החנות, כך שמספר הלקוחות המותר יהיה לפי יחס של אדם לכל 7 מ"ר משטח החנות ולא יותר מ-10 אנשים. בכל מקרה התפוסה המותרת לא תפחת מ-4 אנשים כפי שאושר עד כה.

    בהקלות שאושרו במערכת החינוך, ניתן לקיים הכשרה מעשית או לימודים מעשיים במוסד להשכלה או להכשרה מקצועית שלא ניתן לקיים בו לימודים מקוונים בשל צורך בציוד או תשתיות החיוניים ללימודים.

    בנוסף, יהיה ניתן לאפשר עד 10% מהתלמידים באותם מוסדות גישה לתשתית או ציוד חיוני לצורך השתתפות בלימוד מקוון.

    כמו כן, הלימודים יהיו בקפסולות קבועות כאשר אנשי הצוות יוכלו לבצע תחלופה של עד שלוש קבוצות.

    גם קיום פעילות בשטח פתוח של איש צוות עם עד 19 תלמידים אושר, כולל מסייע לתלמיד הזקוק לכך. יודגש: מסייע ייחשב במניין המשתתפים המקסימלי בפעילות.

    הקבינט אישר גם פתיחת גני חיות לילדים בכל רחבי הארץ.

    בנושא האיים הירוקים באילת ובים המלח: באזורים אלה יופעלו:

    בתי אוכל בשטח פתוח במתכונת של ישיבה במקום, עם מספר אנשים שלא יעלה על 50;

    אטרקציות תיירותיות בשטח פתוח, בתנאי "תו סגול" הקבועים בתקנות; מסחר בחנויות רחוב ומרכזי קניות פתוחים, עם תפוסה של אדם לכל 7 מ"ר ולכל היותר עד 20 אנשים.

    הפעלת חדרי אוכל ובריכות במתקני אירוח המיועדים לאורחי מתקן האירוח: תפוסה של עד 50% מהתפוסה המותרת בחדר האוכל ובמי בריכת השחייה – מספר אנשים שלא יעלה על יחס של אדם לכל 6 מ"ר.

    בנוסף, תקבע עבירה על אי-קביעת מנגנון לוויסות מספר השוהים בעסקים הפועלים באזור תיירות מיוחד (שהקנס בגינה הוא 2,500 ₪) וכן עבירה על הפעלת בית אוכל במבנה ולא בשטח פתוח (עם קנס של 5,000 ₪). לגורמים המוסמכים לאכיפה יהיו סמכויות אכיפה גם ביחס לעסקים באזור תיירות מיוחד.



    0 תגובות