גנץ הנחה לבדוק אפשרות לחקירה על כלי השיט; הליכוד: "מקושש קולות"

    איתי גדסי No Comments on גנץ הנחה לבדוק אפשרות לחקירה על כלי השיט; הליכוד: "מקושש קולות"

    שר הביטחון הנחה את מערכת הביטחון לבדוק אפשרות לוועדת חקירה על רכישת הצוללות וכלי השיט, עדיין אין תשובה ברורה לגבי היתכנותה של הוועדה. בליכוד תקפו את גנץ, "מקושש קולות על ידי תרגילי סרק נגד ראה"מ"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ הנחה את מערכת הביטחון לבדוק אפשרות להקמת וועדת חקירה בעניין רכישת "הצוללות וספינות המגן", מדובר בנושא שנבדק על ידי היועמ"ש מנדלבליט וקבע כי אין לפתוח בחקירה על כך.

    מלשכת שר הביטחון נמסר הערב (רביעי), "כפי ששר הביטחון אמר בקולו מספר פעמים- מערכת הביטחון הונחתה לבדוק את האופציה להקמת ועדת בדיקה מקיפה בנושא רכש הצוללות וספינות המגן. כאשר תסתיים הבחינה ותתקבל החלטה- נעדכן".

    מהליכוד נמסר בתגובה להנחייה של שר הביטחון: "רק לפני 4 חודשים הסביר גנץ כי אין סיבה לחקור את פרשת הצוללות הממוחזרת מפני שאפילו היועץ המשפטי לממשלה "לא מצא לנכון לפתוח בחקירה ואני מסתפק בזה". עכשיו פתאום הוא "שוקל" זאת. מה נשתנה בינתיים? תשובה: כחול לבן מתרסקת בסקרים ומחפשת דרך לקושש קולות על ידי תרגילי סרק נגד ראש הממשלה נתניהו".

    בליכוד הבהירו כי "מוטב שכחול לבן יצטרפו לראש הממשלה בעבודה משותפת למען הצלת חייהם ופרנסתם של אזרחי ישראל, במקום לעסוק בתרגילים פוליטיים מגוחכים".



    0 תגובות