יו"ר ארגון 'עזר לחיים' נועד עם מנהל המחלקה באסותא אשדוד

    עמית דניאל No Comments on יו"ר ארגון 'עזר לחיים' נועד עם מנהל המחלקה באסותא אשדוד

    פגישת העבודה בין היועץ הרפואי הרב נתן צישינסקי לפרופ' אנדרי קידר מנהל המחלקה הכירורגית באסותא אשדוד נערכה על רקע העמקת השת"פ בין הציבור החרדי למחלקה

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה הכירורגית בבית החולים אסותא אשדוד ממשיכה להעמיק את השת"פ עם הציבור החרדי: ביום ראשון השבוע התקיימה פגישה בין מנהל המחלקה בפרופסור אנדרי קידר ליו"ר ארגון עזר חיים הרב נתן צישינסקי.

    בפגישה הועלו מספר נושאים הנוגעים לעשיה הרפואית השוטפת במחלקה, לצד פרוייקטים יעודיים שונים עבור הציבור החרדי. במהלך הפגישה הוצגה תכנית מהפכנית של בית החולים, לקיום כלל הבדיקות של קדם ניתוח ביום אחד.

    במהלך הפגישה מנהל המחלקה פרופסור אנדרי קידר, העביר לרב נתן צישינסקי את מספרי הטלפון האישים של כל רופאי המחלקה, על מנת שיוכל לעמוד בקשר אישי אתם, במקרים של אשפוז של מטופלים חרדים. כמו כן מנהל המחלקה עדכן את הרופאים בנוגע לחשיבות שיש בקשר האישי בכל הנוגע למטופלים במגזר החרדי.

    בפגישה נדונו היבטים שונים הנוגעים לציבור החרדי המטופל במחלקה, בדגש על ניתוחים בריאטרים. מנהל המחלקה סיפר כי התקופה הנוכחית היא תקופת שיא בטיפולים בהשמנה, כאשר בית החולים מעניק עבור המטופלים החרדים את המעטפת המקצועית המתקדמת ביותר תוך התאמה מקסימלית לאורח חייהם והצרכים השונים.

    הרב צישינסקי שיבח את בית החולים והמחלקה על הפעולות והיוזמות השונות לציבור החרדי, דבר שהפך את המחלקה הכירורגית באסותא אשדוד למועדפת על המוטפלים החרדים.  בסיום הפגישה סוכם על המשך השת"פ וההתקשרות בין הצדדים לטובת המטופלים החרדים.



    0 תגובות