כתב אישום נגד קצין מג"ב שדחף את עו"ד דב פרנקל במאה שערים

    ישראל רובין No Comments on כתב אישום נגד קצין מג"ב שדחף את עו"ד דב פרנקל במאה שערים

    המחלקה לחקירות שוטרים הגישה כתב אישום נגד קצין מג"ב שדחף את עו"ד החרדי דב פרנקל במאה שערים לפני כחצי שנה | "הקצין, שעמד בראש הכח, רץ לעברו של אזרח שהלך ברחוב, שלא היווה באותה עת כל הפרעה לציבור או לשוטרים ובאקט שרירותי הדף אותו בחוזקה באמצעות שתי ידיו", נכתב בכתב האישום

    התיעוד בו נראה קצין המג"ב דוחף את פרנקל צילום: צילום מסך
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה לחקירות שוטרים הגישה לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד קצין מג"ב במשטרת ישראל, מירון אליה, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש.

    על פי כתב האישום, בתאריך 03.04.20 בשעות הערב הכוח, בפיקודו של הנאשם, סיים טיפול באירועי הפרות סדר באזור שכונת מאה שערים בירושלים והיה בדרכו אל מחוץ לשכונה.

    באותה עת, צעד עו"ד דב פרנקל, חרדי תושב השכונה לכיוון ביתו. המתלונן הבחין בקבוצת השוטרים ועבר ביניהם מבלי להפריע להם. אחד השוטרים ביקש מהמתלונן לעזוב את המקום ובמענה המתלונן אמר לו 'בסדר', והמשיך ללכת.

    בשלב זה, החל הנאשם בריצה לעבר המתלונן, וללא כל הצדקה דחף אותו עם ידיים פרוסות לעבר פלג גופו העליון והעיפו לכביש למרחק של מספר מטרים. מעוצמת הדחיפה, נפל המתלונן כשכל גופו שרוע על הכביש.

    כתוצאה מהדחיפה, נגרמו למתלונן שפשופים ושטפי דם בברכו ובידיו.

    עו"ד ליאת יוניאן, המחלקה לחקירות שוטרים: "לאחר חקירה מקיפה, שהחלה בסמוך לאירוע, החליטה המחלקה לחקירות שוטרים להגיש כתב אישום כנגד קצין משטרה בגין עבירה של תקיפה הגורמת חבלה של ממש. מדובר באירוע שהתרחש לאחר סיום טיפול בהפרות סדר, במהלך יציאת כח משטרתי משכונת מאה שערים. מחומר הראיות עלה כי הקצין, שעמד בראש הכח, רץ לעברו של אזרח שהלך ברחוב, שלא היווה באותה עת כל הפרעה לציבור או לשוטרים ובאקט שרירותי הדף אותו בחוזקה באמצעות שתי ידיו. כתוצאה מכך הושלך האזרח למרחק על הכביש. בסמוך לאחר מכן המשיך הכוח המשטרתי, ובו גם הקצין, ביציאה מהשכונה מבלי לסייע לאזרח השרוע על הקרקע. כתוצאה מנפילתו של האזרח על הקרקע, נגרמו לו חבלות קלות".



    0 תגובות