מרגי: "אם נתניהו וגנץ רוצים – שיפרקו את הממשלה; אי אפשר להמשיך ככה"

    אבי יעקב No Comments on מרגי: "אם נתניהו וגנץ רוצים – שיפרקו את הממשלה; אי אפשר להמשיך ככה"

    ח"כ יעקב מרגי תוקף בשיחה עם קול חי: "הליכוד וכחול לבן צריכים ללמוד לעבוד ביחד. אם הם לא רוצים להניע את הממשלה הזו ורוצים לפרק אותה אז שיעשו זאת. שיקבלו החלטה. ככה אי אפשר להתנהל"

    יעקב מרגי צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ יעקב מרגי מתייחס להתפטרות השר איציק כהן ממשרד השיכון ומספר: "היה רצון טוב לפתור לליצמן את בעיית משרד השיכון בבחינת 'זה נהנה וזה לא חסר', אבל ליצמן לא הצליח להיות סגן שר במשרד והדברים לא הסתדרו. הדברים לובנו והכל נעשה בהבנה. לא הייתה כוונה מלכתחילה שאיציק כהן יהיה שר שליצמן לא סגן שר".

    האזינו

    בשיח העם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר כאן בקול חי, תוקף מרגי את התנהלות השותפות הראשיות בקואליציה ואומר כי לא ניתן להמשיך בהתנהלותם הנוכחית: "הליכוד וכחול לבן צריכים ללמוד לעבוד ביחד. ברגע שזה תוקע לזה וזה לזה עם ישראל הוא זה שנפגע. אם הם לא רוצים להניע את הממשלה הזו ורוצים לפרק אותה אז שיעשו זאת. שיקבלו החלטה. ככה אי אפשר להתנהל".

    בנוגע למשבר הצהרונים אומר ח"כ מרגי, כי "הכי קל לזרוק את האשמה על משרד האוצר אבל צריך לומר את האמת: משבר הצהרונים הוא באשמת הבעלויות שתוקעים את הפשרה שהאוצר הציע. צריך להעביר את הצהרונים לבעלויות הגנים. כל עוד זה לא קורה, אי אפשר להאשים את האוצר במשבר".



    0 תגובות