- רדיו קול חי - -

ברביעי: מבחני התיאוריה חוזרים לפעילות

בשורה לאלפי לומדי נהיגה. החל מרביעי הקרוב, יפתחו מחדש כל אתרי הבחינות העיוניות ללימודי נהיגה (תיאוריה) בכל רחבי הארץ. זאת, בעקבות הנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב.

סגירתם של אתרי התיאוריה, במשך כחודשיים בשל הסגר השני, מנעה מעשרות אלפי בני נוער להתחיל בלימודי הנהיגה. לפני כשבועיים חזרו לפעילות של אתרי הבחינות המעשיות (טסטים) ושיעורי הנהיגה, ומחרתיים צפויים להיפתח גם אתרי מבחני התיאוריה.

מבחני התיאוריה יבוצעו תוך הקפדה יתרה על הוראות משרד הבריאות. הזמנת הבחינה תתבצע באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה או באמצעות אתר האינטרנט של המשרד.

התשלום עבור הבחינה יבוצע באמצעים מקוונים בלבד. כל נבחן יחויב להצהיר לפני כניסתו לאולם הבחינה, כי חום גופו נמדד בשעה האחרונה ואינו עולה על 38 מעלות. במידה ולא עשה כן הוא יידרש למדוד את חומו טרם ביצוע הבחינה.

בכל בחינה תותר השתתפות של שמונה נבחנים, לכל היותר, בכל נקודת זמן. בין נבחן לנבחן ישמר מרחק של שני מטרים, כמתחייב מהוראות משרד הבריאות. בכל אתר בחינה תמוקם עמדה לשטיפת ידיים, ובצמוד לה תהיה עמדה עם חומר חיטוי. כל נבחן יהיה חייב לעטות על פניו מסכה המכסה את אזור האף והפה באופן מלא.