הבלתי צפוי: ח"כ יעקב ליצמן חוזר לכהן כשר השיכון

    איתי גדסי No Comments on הבלתי צפוי: ח"כ יעקב ליצמן חוזר לכהן כשר השיכון

    לאחר שהכריז שלא יחזור לעולם לכהן כשר בממשלה, חוזר ח"כ יעקב ליצמן למשרד השיכון ויכהן כשר השיכון בממשלה. בסביבת ליצמן הבהירו כי ראה"מ הפעיל לחץ להחזיר את ליצמן לשולחן הממשלה. פרוש ואייכלר בירכו על המהלך: "נושא הדיור יקבל את המקום הראוי לנוכח מצוקת הדיור"

    יעקב ליצמן צילום: פלאש90
    14:20
    28.03.24
    הפוך על הפוך No Comments on הרב בן לולו במונולוג נוקב: "אין להם סיעתא דשמיא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברוכים השבים. לאחר שהודיע קבל עם ועולם כי לעולם לא יחזור לכהן כשר בממשלה, היום (שני) מודיע ח"כ יעקב ליצמן כי הוא חוזר למשרד השיכון וימונה שוב לשר השיכון בממשלה. בסביבת ליצמן אומרים כי ראש הממשלה הפעיל לחץ גדול על ליצמן שיקבל שוב אישור מכ"ק האדמו"ר מגור לשוב לשולחן הממשלה.

    לאחר שסגן שר החינוך פרוש וח"כ אייכלר הודיעו כי תפקיד שר השיכון חייב להישאר ביידי אגודת ישראל, בירכו השניים על חזרתו לתפקיד שר השיכון, בהודעה שפרסמו נכתב: "אנו מברכים על מינויו של איש אגודת ישראל ח"כ הרב יעקב ליצמן שימונה מחדש לתפקיד שר השיכון. אנו שמחים כי נושא הדיור יקבל את המקום הראוי לנוכח מצוקת הדיור. הצלחה במשרד השיכון היא הצלחת היהדות החרדית".

    לאחר התפטרותו של השר ליצמן מתפקידו נאלץ ח"כ אליהו ברוכי להתפטר בגלל חזרתו של ליצמן לכנסת. אך לאח"כ ח"כ אליהו חסיד התפטר לטובת ברוכי. כעת לאחר חזרתו לממשלה החוק הנורבגי לא יפעל בפעם השנייה וחבר הכנסת לשעבר אליהו חסיד לא יוכל לשוב אל הכנסת.



    0 תגובות