- רדיו קול חי - -

למה טונה סטארקיסט מעולה כמנת חלבון בארוחה

החורף כבר ממש כאן, ועמו הצורך בארוחות מזינות ומשביעות. כדי שארוחה תהיה מאוזנת ומשביעה, עליה להכיל את כל אבות המזון. לחלבונים יש את אחד התפקידים הראשיים מכיוון שעיכול החלבונים דורש אנרגיה ונמשך זמן רב יותר ולכן הם גורמים לתחושת שובע גדולה יותר ולאורך זמן רב יותר.

טונה סטארקיסט מהווה לפני כל שאר יתרונותיה התזונתיים, מקור מעולה לחלבון בכל ארוחה- בוקר, צהריים, ערב ואפילו כנשנוש בין הארוחות.

היתרונות הנוספים שבאכילת טונה סטארקיסט כמקור לחלבון נובעים מכך שבבחירתה כמקור חלבוני מצטרפת העובדה שהיא דלה בשומן (מכילה רק 1% שומן), יכולה להיות דלה בנתרן (טונה סטארקיסט במים מכילה רק 170 מ"ג נתרן וטונה סטארקיסט דלת נתרן בשמן או במים מכילה רק 70 מ"ג נתרן ב- 100 גר')  ומצטרפים שאר מרכיביה התזונתיים שכוללים שפע של ויטמינים ומינרלים וחומצות שומן מסוג אומגה 3. 100 גר'  טונה במים או בשמן מכילים כ- 25 גר' חלבון שזאת כמות חלבון כמו ב- 100 גר' בשר בקר רזה (מבושל).

למרות היותה בקופסת שימורים, היא אינה מכילה חומרים משמרים, לאחר סגירה הרמטית של הקופסאות הן מעוקרות על ידי חימום בטמפרטורה מעל 115 מעלות שגורמת להשמדת החיידקים ולשמירה סטרילית של המוצר לאורך מספר שנים. בנוסף, היא מהווה ארוחה מצוינת שעונה על הצורך לגוון בצריכת המנה החלבונית, שתהיה גם מדגים כי בהשוואה לדג הטרי בטונה בקופסה נשמרים רב הערכים התזונתיים והיא דג לכל דבר. היא מספקת דרך קלה ונוחה לצרוך מספיק חלבון בארוחה אבל גם יש בה את אחת הדרכים הפשוטות, קלות ונפלאות להגביר את צריכת הדגים שידועה כנמוכה בקרב מבוגרים וילדים ולשפר את הבריאות של כלל האוכלוסייה.

אפשר לחמם טונה! קופסת טונה היא תחליף נהדר קל ונח להכנה כתחליף למנה החלבונית גם בארוחה החמה: פשוט מוציאים את הטונה מהקופסא, מצרפים תוספת של פחמימה בריאה וירקות, ואוכלים.

טונה סטארקיסט מתאימה כמנת חלבון עבור ילדים  ועבור  כל מי שלא אוהב את הצורה, הטעם או הריח של דגים, היות והיא לא נראית ולא מריחה כמו דג. 100 גר' טונה סטארקיסט במים מכילה מעל 50% מההמלצה לצריכת חלבון עבור ילדים (מגיל 4). טונה סטארקיסט לא רק מקור חלבוני מצוין בארוחה שחשוב כ"כ להתפתחותם התקינה של הילדים, אלא היא גם מהווה מקור מצוין לרכיבים חיוניים נוספים כגון ויטמינים ומינרלים רבים וחומצות שומן מסוג אומגה 3 שנחקרות בהקשר של שיפור יכולות למידה בילדים.

אין הרבה מזונות חלבוניים כמו טונה שמגיעים יחד עם שפע של יתרונות תזונתיים ושמשתלבים כ"כ בקלות בכל ארוחה כמו טונה בקופסה – אפשר לשלב אותה עם פסטה, אורז, חביתות, פשטידות, והיא מתאימה גם כמנה ראשונה או כתוספת לסלט, או בארוחות ביניים בתוך כריך או בתוספת קרקרים. טונה סטארקיסט מגיעה במגוון טעמים ומגוון אחוזי שומן וניתנת להכנה בטעמה הטבעי בתבשילים מלוחים חריפים חמוצים ואפילו מתוקים (אסיאתי או בשילוב פירות)

אם נוסיף לכך את נוחות ומהירות ההכנה והעובדה שטונה סטארקיסט מהווה מנת חלבון שקל לשמור בבית בלי שתתקלקל, נקבל הרבה מאוד סיבות טובות לבחור בה כמנה חלבונית איכותית בארוחה.