סער מציג את המודל הסיני: "אפשר לבדוק בשבועיים את כל המדינה"

    אסתי פלד 4 Comment on סער מציג את המודל הסיני: "אפשר לבדוק בשבועיים את כל המדינה"

    ח"כ גדעון סער בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מציג את המודל הסיני שהוא מקדם כעת בישראל ושהוצג לראה"מ, לערוך בדיקות מקיפות לכלל אזרחי המדינה בתוך שבועיים, לאחריו נוכל לחזור כולם לשגרה כמעט מלאה

    צילום: פלאש90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ גדעון סער התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וסיפר על הצעתו לראש הממשלה לטיפול מהיר במשבר הקורונה, "הרבה מהנדבקים הם אסימפטומטיים כלומר אין להם כלל תסמינים של חום, שיעול או נטרול של חוש הטעם והריח, והם מסתובבים בינינו ומדביקים את הקהילה עד שהתחלואה עולה ושוב חוזרים לסגר".

    אני מציע אומר סער, "ללכת למהלך של בדיקה של כלל האוכלוסייה במדינה במהירות, כאשר אנחנו הולכים לבדוק לדוגמא את כל תושבי ירושלים, מאתרים את החולים ומבודדים אותם, ואז רק כאשר מסיימים את כלל האזורים חוזרים כולם באותו אזור לשגרה רגילה לגמרי".

    סער מבהיר עם זאת, "כמובן שאחרי שעשינו את זה, צריך לשמור על ההישג. ולכן חוזרים מחו"ל ומסתננים פלסטינים נצטרך לשמור מהם. כל הוויכוחים שהם מנת חלקינו לא נצטרך להתעסק בזה".

    לגביי חובת הבדיקה אומר סער, "זה חייב להיות חובה, כי ברגע שיתחילו כאלה שלא ירצו להיבדק זה לא יעבוד. צריך לחוקק חוק שחובת בדיקה. היום המדינה ]וגעת בקורונה בחופש העבודה והחירות האישית של יציאה מהבית היא פי כמה קשה מאשר ביצוע של בדיקה פשוטה".

    סער מספר שהציג לראה"מ את התוכנית, "הייתה שיחה ארוכה עם ראה"מ וביקש שהתוכנית הזאת תיבחן, לתחושתי הוא הבין את ההיגיון בתוכנית".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      חשבתי שהמודל הסיני זה ילד אחד לכל משפחה, לכבוש את טיבט, ודואר אמין, – אבל כנראה שטעיתי

    2. 3

      גדעון סער פרש מהליכוד – "מִהֲרוּ בָּנָיִךְ מְהָרְסַיִךְ וּמַחֲרִבַיִךְ מִמֵּךְ יֵצֵאוּ" (ישעיהו מ"ט, יז

    3. 2

      "הרבה מהנדבקים הם אסימפטומטיים כלומר אין להם כלל תסמינים של חום, שיעול או נטרול של חוש הטעם והריח, והם מסתובבים בינינו ומדביקים את הקהילה עד שהתחלואה עולה" – זה לא מה שאמר גיבלס?

    4. 1

      כמו שאמרתי אין אף אחד מה להצביע גם לא לך מר סער שמוציא ריעונות שנוגד את החוק בין לאומי שישראל חתומה
      וזה אומר שאתה כמו כול ה120 חברי כנסת לא מוכנים להגיד שזות הונא שאתם ממאלים את הכיסים מי תחוכנית סיני,עם ביל גיטס ו רוטשילד
      בושה מר סער שאתה בא מי ארגנטינה ו בטח משפחה עברה שואה אתה משתף פעולה עם רטשילד תוכנית לדלל של ביל גיט אבל שרוטזילד הוא זה שמת בחיסול יהודים ב 1933 הוא זה שמימן את היטלר ו מעבר לכך הוא זה ששיך למשפחת היטלר אם תירצה לבדוק אותי תדע לך שאת הבדיק אכניס עמוק בלב של הבודק תהרוג אותי תבדוק אותי גם כך אתם רוצים לחסל אנשים בבקשה אין לי מה להפסיד במדינה חרא שבניתם ו הרסתם עם השיטה כביכול ימני שליטת על עם אחר גועל נפש אין בזה דבר ו חצי דבר מי יהדות לשלוט על עם אחר גועל נפש! בקשה בקשתם ואר שלי בקשה קבלתם אני לא מצביע לזבל כמוני יהו אלפים