לאחר ההדלפה השערורייתית, ראה"מ: "פייזר תספק לנו חיסונים כמו לכולם"

    איתי גדסי No Comments on לאחר ההדלפה השערורייתית, ראה"מ: "פייזר תספק לנו חיסונים כמו לכולם"

    ראה"מ ושר הבריאות התייחסו להדלפה המכוונת של ההסכם בין ישראל לפייזר, לאספקת החיסון העתידי. ראה"מ הבהיר, "אנחנו אמונים על הסכמי סודיות ויש סעיפים שאינם מותרים לפרסום, כי זה ההסדר איתם". שר הבריאות הבהיר כי "אין לי ספק שזה יקשה עלינו להגיע להבנות עם חברות נוספות"

    אדלשטיין ונתניהו צילום: נועם רבקין פנטון / פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנחתם ההסכם בין ישראל לחברת "פייזר" לאספקת החיסון הנמצא בשלביו האחרונים לקראת שחרורו לשוק, שר הבריאות תקף בחריפות את הגורם שדאג להדליף לתקשורת את פרטי ההסכם הסודי בשישי האחרון ואמר, "ביום שישי התבצע פשע חמור. גורם כלשהו העביר את פרטי ההסכם עם חברת פייזר שחל עליו חיסיון לתקשורת. אין לי ספק שזה יקשה עלינו להגיע להבנות עם חברות נוספות, כי הן חשופות למה שחתמנו עם פייזר".

    אדלשטיין הבהיר, "הדבר כמובן לא ירתיע אותנו ונעשה הכל להביא כמות נוספת של חיסונים לכל אזרחי ישראל".

    ראש הממשלה התייחס בפתח ישיבת הממשלה למעשה החמור ואמר, "אנחנו אמונים על הסכמי סודיות ויש סעיפים שאינם מותרים לפרסום, כי זה ההסדר איתם. אנחנו לא רוצים לסכן את אספקת החיסונים על ידי פתיחת ההסכמים הללו".

    נתניהו הבהיר בדבריו, "אני רוצה כן להגיד דבר אחד, במידה שפייזר תספק חיסונים למדינות המובילות בעולם – היא תספק בדיוק אותו הדבר גם לנו. יש לי ביטחון מוחלט שאם היא תעבור את ה-FDA, את רשויות האשרור הבריאותיות השונות ואת הייצור, במידה שיסופק לאחרים, יסופק גם לנו. יש לי ביטחון מלא בכך, ואני לא הייתי חושש מכך בכלל".

    לגבי המחיר שהודלף שכביכול מדובר במחיר יקר מאוד לחיסון אמר ראה"מ, "זה הסכם טוב מאוד. אגב, במחיר של אופציה שהיא כאלפית מההוצאות הכלליות שהוצאנו בעקבות הקורונה עד עכשיו. השקעה מאוד טובה לבריאות ולחיים שלכם אזרחי ישראל".

     



    0 תגובות